Тематический план
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ ТА КОНТРОЛЮ ВЛАСНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
1. Ознайомтеся з рекомендаціями з вибору видів робіт та системою їх оцінювання
2. Створіть власну за шаблоном таблицю результатів
3. Контролюйте вибір та виконання робііт та кількість накопичених балів
РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
ІНФОРМАЛЬНА/НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
Шановні здобувачі освіти! Освітній процес дає можливість реалізувати власну індивідуальну освітню траєкторію і отримати програмні результати працюючи шляхом виконання як запропонованих різнорівневих завдань так і проходячи навчання на інших освітніх платформах. Перший модуль курсу передбачав освоєння проєктного мислення та основних етапів розробки проєктів. Для цього ви здійснюєте такі кроки:
1. Обираєте одну із запропонованих платформ.
2. Успішно проходите навчання та отримуєте сертифікат
3. Завантажуєте сертифікат
4. Пишете заяву та завантажуєте її
5. Заповнюєте декларацію та очікуєте на розглядкомісі про рішення зарахувати вам 20 балів з курсу.Увага! Якщо Ви пройшли самостійно навчання на онлайн платформі навчання або відвідали тренінг, пройшли курс навчання який відповідає тематиці модуля курсу та формуванні відповідних компетенції і маєте сертифікат ви також можете надати сертифікат, подати заяву, заповнити декларацію на розгляд комісії про нарахування балів.
курс від Університету Іллінойсу
https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Irvine+BPM101+2023_T3Про підхід до створення проєктів та дієві інструменти їхнього втілення, перевірені на практиці. Це про шлях від ідеї до реалізації.
https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+BASICPM101+2022_T1
РОЗДІЛ 2 ПРОЄКТУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
ІНФОРМАЛЬНА/НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
Шановні здобувачі освіти! Освітній процес дає можливість реалізувати власну індивідуальну освітню траєкторію і отримати програмні результати працюючи шляхом виконання як запропонованих різнорівневих завдань так і проходячи навчання на інших освітніх платформах. Перший модуль курсу передбачав освоєння проєктного мислення та основних етапів розробки проєктів. Для цього ви здійснюєте такі кроки:
1. Обираєте одну із запропонованих платформ.
2. Успішно проходите навчання та отримуєте сертифікат
3. Завантажуєте сертифікат
4. Пишете заяву та завантажуєте її
5. Заповнюєте декларацію та очікуєте на розглядкомісі про рішення зарахувати вам 20 балів з курсу.Увага! Якщо Ви пройшли самостійно навчання на онлайн платформі навчання або відвідали тренінг, пройшли курс навчання який відповідає тематиці модуля курсу та формуванні відповідних компетенції і маєте сертифікат ви також можете надати сертифікат, подати заяву, заповнити декларацію на розгляд комісії про нарахування балів.
1. Пропрацюй матеріал самостійно
2. Створи для свого проєкту матрицю стейкхолдерів та карту стейкхолдерів
3. Виконай вказані в розділі неформальної/інформальної освіти вимоги і накопи бали.Курс «Логіко-структурний підхід у розробці проектної заявки» орієнтований на надання теоретичних знань та практичних кейсів задля максимально якісного заповнення логіко-структурної матриці, що є однією з найважливіших розділів аплікаційної форми проекту для подання на участь
Посилання: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:LvivODA+LS101+2018_T3
Дієві приклади програмних напрямків, які можна втілювати в будь-якому місті.
Посилання: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+WARM101+2023_T2
Курс «Фінансовий менеджмент у грантових програмах» складається з 4 лекцій. Ви можете дізнатися, чому успіх будь-якого проекту напряму залежить від правильного фінансового менеджменту. Автор курсу — Олександр Короб, тренер з фінансового менеджменту Проекту ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні. Олександр має понад 10 років досвіду проектного менеджменту, 5 з яких - у проектах, що фінансуються Європейським Союзом та Світовим Банком (PPRD East, RMID II, EaPTC).
Пройти курс: https://euprostir.org.ua/courses/135906
ЗАЛІК
ІДЗ
СКЛАДАННЯ БОРГІВ (на отримання 15 балів за модуль)