Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Вхід
Основи ділової комун ...
Пошук курсів
Курси
Циклова комісія суспільних дисциплін та права
Основи ділової комунікації
Розділ 1. ОСНОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Самостійна 1. до теми 1. Вступ до курсу. ПОНЯТТЯ К...
Самостійна 1. до теми 1. Вступ до курсу. ПОНЯТТЯ КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
СР_1_.pdf
2 February 2022, 20:27 PM
Попередня секція
Практична 1. аудиторна робота
Наступна секція
2. Внутрішні комунікації в компанії: організація та засоби поліпшення
Перейти до...
Перейти до...
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Відомості про викладача
Робоча програма курсу
Оцінка якості курсу
Етика та психологія ділових відносин. М.Д.Прищак, О.Й.Лесько
Мистецтво спілкування (Аудиокнига)
Етика ділового спілкування: / за редакцією Т.Б. Гриценко, Т.Д. Іщенко, Т.Ф. Мельничук
Барановська Л. В. Психологія ділового спілкування : навч. посібник / Л. В. Барановська, Н. В. Глушаниця. – К. : НАУ, 2016. – 248 с.
1. ВСТУП ДО КУРСУ. ПОНЯТТЯ КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
Тест 1. Вступ до курсу «Основи ділового спілкування». Регламент навчання.
Практична 1. аудиторна робота
2. Внутрішні комунікації в компанії: організація та засоби поліпшення
Практична робота 2 (в парах). БРИФ
Практична робота 3. Повідомлення.
Тест 2. Внутрішні комунікації в компанії: організація та засоби поліпшення
Тема 3. Заняття - тренінг. Ненасильницька комунікація
Практична робота. Заняття - тренінг. Ненасильницька комунікація
Практична робота 4. Ненасильницька комунікація
Тест 3.до теми Ненасильницька комунікація
Тема 4. Конфлікти в діловому спілкуванні, шляхи і способи їх вирішення
Практична робота. 5 Вибір стратегії вирішення конфлікту та його врегулювання
Тест до теми 4. Конфлікти в діловому спілкуванні, шляхи і способи їх вирішення
Тема 5. Самопрезентація
Сіінемалогія
Ідеальний кандидат: як впливає профіль у соцмережі на працевлаштування
Про головне правило самопрезентації
Практична робота 5.
Тест 5. Самопрезентація
Тема 6. Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення
73-21 Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення
Практична робота на дошках 6
Тест до теми 6. Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення
Тема 6. Технологія коучингу як ефективний комунікативний процес.
Самостійна робота до теми 6. Технологія коучингу як ефективний комунікативний процес.
ІДЗ 73-21
ІДЗ
ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ