Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька)

          • Логістика та транспортне обслуговування в туризмі

          • Туризм в умовах війни: інклюзивний, соціальний та ...

          • Друга іноземна мова (німецька)

          • Безбар'єрний туризм

          • Архітектурні та художні стилі

          • Безбар’єрний туризм: обслуговування подорожуючих з...

          • Етикет ресторанної справи

          • Логістика в туризмі

          • Професійна риторика

          • Психологія ефективних продаж

            • Загальне

            • Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади курсу...

            • Тема 2 . Психологія продажів. Історія появи продажів

            • Тема 3. Етапи ефективних продажів.

            • Тема 4. Психологічні техніки персональних та прями...

            • Тема 5. Виявлення потреб клієнта

            • Модульна контрольна

            • Розділ 2. Основні етапи ефективного продажу. Тем...

            • Тема 7 . Робота із запереченнями клієнта

              • ЗавданняРобота в групі

              • ФайлПродаж турів

              • ТестМОДУЛЬ2

            • Тема 8. Методи завершення операції

            • ... Тема 9. Стресостійкість як професійно- важлива...

            • Тема 10. Практична частина

            • Залік

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологія ефективни ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Психологія ефективних продаж
  6. Тема 7 . Робота із запереченнями клієнта
  7. Робота в групі

Робота в групі

Умови завершення
Початок приймання: четвер 12 листопада 2020 00:00 AM
Термін спливає: суботу 19 грудня 2020 00:00 AM

1. Турагент: Запропонувати свій тур, вказавши чітко: Категорія клієнтів, мета відпочинку, вид туризму, додаткові послуги, вартість, тип стаховки, транспорт, туроператор, кількість днів .

2. Клієнт: Скласти питання ,які виникають для уточнення  інформації.

3. Робота над запитаннями клієнта ( заперечення)

4.Виявити причини появи запитань.

5. Переглянути відео. Записати корректні відповіді на заперечення

https://www.youtube.com/watch?v=DYNhab_3hCs&t=43s


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток