Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Дизайн друкованого видання

          • Інфографіка

          • Інформаційна культура

          • Комп’ютерна графіка_061

          • Корпоративна реклама та PR

          • Основи технічної естетики та дизайну видання

          • Поетика журналістського твору

          • Поліграфічне виробництво

          • Правозахисна журналістика

          • Практикум із сценарної майстерності

          • Режисура та архітектоніка видання

          • Телевізійний практикум

            • Загальне

            • Загальне

            • Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...

              • ЗавданняПрактичне 1 Спіч як вияв індивідуальних якостей жу...

              • ФайлДовідка: Спіч і як його підготувати

              • ЗавданняПрактичне 2. Завдання 2

              • ТестТест до теми 1

              • URL (веб-посилання)Запис і редагування з/к

              • URL (веб-посилання)Лекція. Запис і редагування аудіофайлів (титри)

              • ЗавданняПрактичне 3. Завдання 3 (тема 2)

              • URL (веб-посилання)Як записати з/к в домашніх умовах

              • ТестТест до теми 2

            • Змістовий модуль 2. Етапи виробництва на телебаченні

            • Індивідуальне практичне завдання та самостійна робота

            • Підсумковий контроль

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Телевізійний практик ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Телевізійний практикум
  6. Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...
  7. Практичне 3. Завдання 3 (тема 2)

Практичне 3. Завдання 3 (тема 2)

Умови завершення

Перегляньте кілька новинних випусків (будь-яких мовників) та проаналізуйте сюжети, які в них реалізовані. 

Напишіть свій текст до якоїсь новини, яка вас зацікавила, намагаючись зберегти структуру тексту (зав'язка-лід, розвиток дій, кульмінація, розв'язка). Плануємо записувати його у студії офлайн.

За форс-мажорних обставин та для студентів з асинхронним навчання, виконайте завдання в інший спосіб.

Запишіть свій текст як аудіофайл, дотримуючись порад щодо його начитування (з лекції), або ж

Ознайомтеся із теоретичним матеріалом посібника (Тема 2. Звуковий портрет журналіста)

Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток