ІДЗ (частина ІІ) неформальна освіта. Пройти ол-лайн курс та завантажити сертифікат
Completion requirements
Opened: Monday, 6 October 2025, 12:00 AM
https://vumonline.ua/course/strategic-marketing-management/

Цей авторський курс призначений для тих, хто готовий здійснити прорив у бізнесі або створити унікальний і успішний соціальний проект. Для тих, хто втомився чекати змін і готовий взяти на себе управління власним життям, бізнесом, ринком, країною. Чому стають успішними ProZorro, "Нова країна", "Таблеточки", WOG, "Нова пошта", Uber, Amazon, мережа ресторанів Дмитра Борисова, "Бабусіни кози"? Чому потерпає невдачі реалізація близько 95% ідей нових проектів (статистика Advanter Group)? З чого почати творення нового бізнесу або соціального проекту та як знайти джерела зростання існуючого? "Стратегічне", "маркетингове" - це не зайві прикметники до "управління". Це важливі риси сучасного управління. Стратегічне - орієнтоване на майбутнє, проактивне управління. У світі, що стрімко змінюється; в Україні в який сама сутність держави і національної ідентичності знаходиться у стані трансформації (хотілося б щоб ця трансформація була модернізацією - але це знов таки залежить від успішності наших із вами проектів); на товарних ринках, де все швидше з'являються нові технології - вже неефективним стає намагання повторити успішний колись досвід. Мінливе середовище, непередбачуваний характер змін вимагають від управлінця дивитися "з майбутнього", рефлексувати, креативити - і в решті решт управляти ситуацією, а не бути жертвою змін. Маркетингове - орієнтоване на партнерство у відносинах, консенсус в інтересах і діяльності. Конфронтація, цінова конкуренція, "два українці - три гетьмани - чотири законопроекти - ..." - все це поступається в ефективності консолідації та партнерству. В Новому світі виграє той, хто орієнтований на управління відносинами задля взаємної реалізації інтересів; хто формує систему довіри; хто пропонує нове і ефективне; хто включає партнерів та клієнтів (або цільові аудиторії) у співтворення; хто стає відкритішим; хто бере на себе управління культурою споживання або просування цінностей Нового світу. Тут хтось міг би пригадати чудову книжку "Как управлять вселенной не привлекая внимания санитаров". Мені за 20 років бізнесової, викладацької і громадської діяльності багато разів доводилось чути "це неможливо!". І кожного разу наша команда, клієнти, партнери спростовували це, перемагаючи на локальному ринку P&G або Coca-Cola, стаючи лідерами на зовнішніх ринках, створюючи "без бюджету" успішні національні соціальні проекти. Я впевнений, що і у вас вийде. Буду радий разом із вами пройти курс "Стратегічне маркетингове управління бізнес- і соціальними проектами". З одного боку цей курс побудований на прикладах із різних сфер, але з іншого боку я запропоную вам не йти прокладеними раніше шляхами, а шукати свій шлях. У кейсах ми якраз побачимо, що можна мислити латерально, шукати відповіді у протиріччях або "розривах". Сподіваюсь, під час курсу у вас з'являться нові ідеї і ви не відкладаючи почнете їх реалізовувати.