Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Аграрне право (Вибіркова)

          • Земельне право

          • Конституційне право зарубіжних країн

          • Кримінально-процесуальні документи

          • Міжнародне гуманітарне право

            • Загальна інформація про навчальну дисципліну

            • Модуль 1. Загальна частина Міжнародного гуманітарн...

            • Модуль 2. Особлива частина Міжнародного гуманітарн...

              • FileТема 4. Поранені, хворі та медична місія (лекція)

              • FileСемінарське заняття. Поранені, хворі та медична місія

              • AssignmentМодуль завдання до лекції № 4. Поранені, хворі та ...

              • QuizМодуль тест до лекції № 4. Поранені, хворі та меди...

              • FileТема 5. Затримання та інтернування (лекція)

              • FileТема 5. Затримання та інтернування (презентація)

              • FileСемінарське заняття. Затримання та інтернування

              • AssignmentМодуль завдання до лекції № 5. Затримання та інтер...

              • QuizМодуль тест до лекції № 5. Затримання та інтернування

              • FileВідео-лекція: "Емблеми гуманності: про що говорять...

              • FileПрезентація: "Емблеми гуманності: про що говорять ...

              • FileВідео-лекція: "Де шукати гуманітарну допомогу під ...

              • FileПрезентація: "Де шукати гуманітарну допомогу під ч...

              • QuizТест до відео-лекції: "Емблеми гуманності: про що ...

              • QuizТест до відео-лекції: "Де шукати гуманітарну допом...

              • FileСемінарське заняття. Емблеми гуманності. Гуманітар...

              • FileТема 6. Цивільні особи на території, яка знаходить...

              • FileСемінарське заняття. Цивільні особи на території, ...

              • FileВідео-лекція: "Як МГП захищає цивільних осіб під ...

              • FileПрезентація: "Як МГП захищає цивільних осіб під ч...

              • AssignmentМодуль завдання до теми 6. Цивільні особи на терит...

              • QuizТест до відео-лекції: "Як МГП захищає цивільних ос...

              • FileТема 7. Імплементація та дотримання МГП

              • FileВідео-лекція: "Хто і як несе відповідальність за ...

              • FileПрезентація: "Хто і як несе відповідальність за п...

              • AssignmentМодуль завдання до теми 7. Імплементація та дотрим...

              • QuizТест до відео-лекції: "Хто і як несе відповідальні...

              • QuizПідсумковий тест по Змістовому модулю № 2

            • Блок асинхронного навчання для здобувачів освіти

            • Індивідуальне завдання (ІДЗ)

            • Неформальна / інформальна освіта

            • Підсумковий контроль з дисципліни. Залік.

          • Міжнародне кримінальне право

          • Міжнародно-правові стандарти запобігання та протид...

          • Особливі порядки кримінального провадження

          • Податкове право

          • ПСЗ

          • Проблеми кваліфікації кримінальних правопорушень

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Міжнародне гуманітар ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Міжнародне гуманітарне право
  6. Модуль 2. Особлива частина Міжнародного гуманітарн...
  7. Модуль завдання до лекції № 4. Поранені, хворі та ...

Модуль завдання до лекції № 4. Поранені, хворі та медична місія

Completion requirements

Завдання № 1. Визначте, чи порушено норми МГП у кожному з наведених прикладів: а) медичний вертоліт, позначений емблемою Червоного Хреста, обстріляли під час евакуації поранених; б) медичний працівник повідомив військове командування про місцезнаходження важко пораненого супротивника; в) пораненому військовополоненому відмовили в лікуванні через його політичні погляди; г) військовий госпіталь розмістив склад боєприпасів у підвалі (підвальному приміщенні). Обґрунтуйте, в якому із перелічених випадків спеціальний захист об'єктів втрачається, а в якому - зберігається?

Завдання № 2. Проаналізуйте, як війна в Україні вплинула на реалізацію принципів міжнародного гуманітарного права у сфері медичної допомоги (наприклад, евакуація поранених, обстріли лікарень, роль волонтерів). Які, на вашу думку, є шляхи підвищення ефективності медичних місій під час триваючих бойових дій?

Відповідь на завдання потрібно підготувати та завантажити у вигляді файлу на платформу MOODLE. Максимальний бал за виконання даних завдань становить 3 бали. 

Data retention summary
Get the mobile app