Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Інноваційно-інвестиційний менеджмент

          • Конфлікт -менеджмент

          • Конфлікт-менеджмент

          • Менеджмент комунікацій

            • Загальне

            • Topic 1

              • Файл Тема 1. Спілкування та комунікації

              • ЗавданняЗавдання 1

            • Тема 2 3асоби та бар’єри комунікацій

            • Тема 3 Комунікативні технології побудови персональ...

            • Тема 4 Організація спілкування та взаємодії. Верба...

            • Тема 5. Ділова атрибутика і одяг

            • Тема 6 Організація та проведення ділових зустрічей...

            • Тема 7 Писемна комунікація

            • Підсумковий контроль

          • Психологія поведінки споживача

          • Стратегічне управління бізнесу

          • Управління витратами

          • Фандрайзинг

          • HR-менеджмент

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Менеджмент комунікац ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Менеджмент комунікацій
  6. Topic 1
  7. Завдання 1

Завдання 1

Умови завершення
Початок приймання: середу 5 лютого 2025 00:00 AM

  • Підбір фотографій: Знайдіть в Інтернеті 3 фотографій, на яких зображені люди під час спілкування. Це можуть бути зображення з різних контекстів: ділові зустрічі, сімейні свята, публічні виступи тощо.

  • Аналіз невербальних сигналів: Для кожної фотографії визначте та опишіть наступні елементи невербальної комунікації:

    • Міміка: вирази обличчя, які передають емоції (радість, сум, здивування тощо).

    • Жестикуляція: рухи рук та пальців, які підкреслюють або доповнюють сказане.

    • Пози та рухи тіла: як розташовані тіла учасників комунікації (відкрита чи закрита поза, нахил вперед або назад).

    • Зоровий контакт: чи дивляться люди одна на одну, чи є контакт очима, і як це впливає на взаємодію.

  • Визначення емоційного стану: На основі аналізу невербальних сигналів спробуйте визначити емоційний стан учасників комунікації (наприклад, чи відчувають вони комфорт, напруження, цікавість).


  • Підсумок збереження даних
    Завантажте мобільний додаток