Section outline
-
-
Вставте пропущені слова в реченнях та поясніть твердження:
Завантажте в Moodle. Максимальна кількість балів: 1
За 1 питання - правильна відповідь оцінюється в 0,5 бали.
1) Фіксуючи поведінку дошкільника в грі, спілкуванні, школяра – на заняттях, підлітка – у середовищі ровесників, педагог одержує дані про дитину як цілісну особистість емпіричним методом ... .
Метод ... припускає активне втручання дослідника в діяльність досліджуваного з метою створення умов, в яких виявляється конкретний психологічний феномен.
2) Дайте правильні відповіді на альтернативні запитання та обґрунтуйте їх.
А)На основі спостереження дуже легко зробити об’єктивні висновки. Так чи ні?
Б) Пріоритетним у педагогічній психології є природний експеримент.Так чи ні?
В) Дослідження змін у розумовому розвитку, у емоційно-вольвій сфері, у спрямованості особистості, які виникають під впливом спеціально розроблених педагогічних систем відбувається у перетворювальному експерименті. Так чи ні?
-
Складіть три варіанти плану бесіди на одну й ту саму тему, враховуючи вік респондентів (4, 6, 8 років). Кількість питань у кожному варіанті – від 5 до 7. Продумайте способи вступу до бесіди. Проведіть бесіду з своїми одногрупниками. Приклади тем бесіди: “Твоя сім’я”, “Твої захоплення”, “Твої друзі” тощо). Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 2
1 - за конспект бесіди
1 - за проведення бесіди
При аналізі бесіди зверніть увагу на такі моменти: Чи вийшла у вас бесіда? (Якщо ні, то чому?). Які прийоми використовувались? Які помітили особливості у поведінці співбесідника? (Міміка, жести, інтонація, мовлення, обмовки і т. і.). На які питання він відповідав найбільш активно і чому? Які питання не досягли мети та чому? Як закінчилась бесіда? З якими труднощами Ви зустрічались під час проведення психологічних досліджень (або спілкування) з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку?