Схема розділу

  • Сила уяви: ігрові методики, які допоможуть розбудити в дитині творця - ДНЗ  №63

    • Максимальна кількість балів: 1

      1 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки та презентовано на практичному занятті 

      0,5 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки, але не презентовано на практичному занятті 

      0 - завдання не виконано 

      Підготуйте  рекомендації для батьків / педагогів з розвитку уяви у дітей в вигляді  пам'ятки (брошури, інфографіки) на одну із тем: 

       1. Розвиток уяви в дошкільному дитинстві.

       2. Уява в молодшому та середньому дошкільному віці.

       3. Уява старшого дошкільника.

       4. Уява молодшого школяра.

      Завантажте в Moodle.

    • Підготуйте до проведення 1 діагностичну методику з вивчення уяви у дітей дошкільного / молодшогошкільноговіку. Завантажте в Moodle.

      Максимальна кількість балів: 1

      1 - підібрана діагностична методика та презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти 

      0,5 - підібрана діагностична методика, завантажена в Moodle, але не презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти 

      0 - завдання не виконано 



    • Підготуйте питання для обміну інформацією відповідно до обраного віку дітей. Завантажте в Moodle. 

      Максимальна кількість балів: 1

      1 - ґрунтовна інформація щодо вікових особливостей розвитку уяви дітей (раннього, дошкільного, молодшого шкільного віку)

      0,5 - інформація частково висвітлює вікові особливості розвитку уяви дітей 

      0 - завдання не виконано 

    • Намалюйте свій автопортрет та проаналізуйте його за методикою "Автопортрет". Завантажте в Moodle.

      Максимальна кількість балів: 1

      1 - виконано малюнок автопортрет  з його аналізом

      0,5 - виконано малюнок автопортрет  

      0 - завдання не виконано