Section outline
-
-
Максимальна кількість балів: 1
1 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки та презентовано на практичному занятті
0,5 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки, але не презентовано на практичному занятті
0 - завдання не виконано
Підготуйте рекомендації для батьків / педагогів з розвитку уяви у дітей в вигляді пам'ятки (брошури, інфографіки) на одну із тем:
1. Розвиток уяви в дошкільному дитинстві.
2. Уява в молодшому та середньому дошкільному віці.
3. Уява старшого дошкільника.
4. Уява молодшого школяра.
Завантажте в Moodle.
-
Підготуйте до проведення 1 діагностичну методику з вивчення уяви у дітей дошкільного / молодшогошкільноговіку. Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - підібрана діагностична методика та презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти
0,5 - підібрана діагностична методика, завантажена в Moodle, але не презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти
0 - завдання не виконано
-
Підготуйте питання для обміну інформацією відповідно до обраного віку дітей. Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - ґрунтовна інформація щодо вікових особливостей розвитку уяви дітей (раннього, дошкільного, молодшого шкільного віку)
0,5 - інформація частково висвітлює вікові особливості розвитку уяви дітей
0 - завдання не виконано
-
Намалюйте свій автопортрет та проаналізуйте його за методикою "Автопортрет". Завантажте в Moodle.
Максимальна кількість балів: 1
1 - виконано малюнок автопортрет з його аналізом
0,5 - виконано малюнок автопортрет
0 - завдання не виконано