Загальне
Мета курсу: отримання знань про інформаційні технології, створення та управлінні контентом Інтернет-ресурсів і інформаційних ресурсів підприємства, установи, організації з веб-орієнтованою інформаційною архітектурою і контент-орієнтованими процесами.
Предмет вивчення: засоби створення контенту, необхідного для здійснення професійної комунікації, використанням технологій дистанційної організації праці.
У результаті вивчення дисципліни “Інформаційні технології управління контентом” студент повинен оволодіти наступними компетентностями:
· Усвідомлення сутності і значення інформації в розвитку сучасного суспільства; володіння основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, обробки інформації.
· Здатність працювати з інформацією з різних джерел.
· Управління контентом підприємства, організації та Інтернет-ресурсів, управління процесами створення і використання інформаційних сервісів.
· Використання контенту підприємства та Інтернет-ресурсів.
Результати навчання:
Знати види контенту інформаційних ресурсів підприємства і Інтернет ресурсів; процеси управління життєвим циклом цифрового контенту; процеси використання інформаційних ресурсів; сучасні системи управління контентом, що забезпечують формування та управління контентом компаній.
Вміти керувати процесами життєвого циклу контенту підприємства і Інтернет-ресурсів; використовувати контент-сервіси.
Володіти методами управління процесами життєвого циклу контенту і Інтернет-ресурсів; методами управління процесами використання інформаційних сервісів (контент-сервісів); навичками роботи з сучасними інструментальними засобами, які забезпечують підтримку процедур управління контентом підприємства.
Навчальна література:
- Основи електронного урядування. Д. Дубов, С. Дубова. Центр навчальної літератури.2017
- Морзе Н.В. Інформаційні системи. Навч. посібн. /за наук. ред. Н. В. Морзе; Морзе Н.В., Піх О.З. – Івано-Франківськ, «ЛілеяНВ», – 2015. – 384 с.
Мимренко В, Чижевська С. Характеристики Створення сайту. Проектна діяльність в інформатиці – К. : Бібліотека «Шкільного світу», 2018, - 152 с.
Половинчак Ю. Особливості функціонування української блогосфери / Ю. Половинчак // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. – 2015. – III (7). – Issue 42. – С. 99–102.
Інформаційна та кібербезпека: соціотехнічний аспект: підручник / В. Л. Бурячок, В. Б.— К.: ДУТ, 2015.— 288 с.