Общее
Дизайн друкованого видання
Викладач
Микитів Галина Володимирівна
Освітній ступінь
фаховий молодший бакалавр
Кількість кредитів ЄКТС
3
Кількість годин
90 (14 лекційних, 14 (16) практичних
Форма контролю
залік
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ДИСЦИПЛІНИ
Мета - набуття студентами теоретичних і практичних навичок для роботи в сучасній видавничій структурі.
Завдання:
1) освоїти теоретичні засади специфіки дизайну;
2) вивчити історію становлення дизайну;
3) уміти розподіляти посадові обов’язки між співробітниками редакції;
4) визначати концепцію друкованого видання;
5) знати стандарти оформлення друкованих видань;
6) підбирати елементи оформлення газети, журналу, книжки, буклету, реклами залежно від типу друкованого видання.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- уміння вільно оперувати спеціальною термінологією для вирішення професійних завдань;
- здатність виконувати складні спеціалізовані завдання в галузі соціальних комунікацій, зокрема видавничої справи та редагування, вирішувати проблеми в ході редакційно-видавничої діяльності, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук;
- здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
- здатність працювати в команді;
- знати українське та міжнародне законодавство у сфері авторського права; основні принципи та поняття у сфері захисту інтелектуальної власності; права та обов'язки учасників масово-комунікаційного процесу відповідно до Законів України;
- здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій, зокрема з галузі видавничої справи та редагування у своїй професійній діяльності;
- здатність створювати видавничий продукт різних видів і типів;
- здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- здатність правильно застосовувати українські та міжнародні стандарти при оформленні, підготовці до друку періодичних, неперіодичних видань; аналізувати друковані видання щодо правильного чи неправильного застосування в них видавничо-поліграфічних стандартів;
- здатність забезпечувати виконання нормативних вимог до результатів професійної діяльності та ефективне використання об’єктів предметної діяльності, спираючись на базові знання фундаментальних розділів риторичної науки.