ІДЗ
– Розробити власну історію на професійному грунті. Можливі напрямки для створення історій:
• історія бренду (компанії, продукту);
• дидактична історія (зі вказівкою на вік);
• виховна історія;
• історія для медіа;
• особиста історія;
• історія ідей.
Подані напрямки не є обовʼязковими, а тільки найпоширенішими. Тема історії обирається кожним студентом індивідуально.
Вимоги до творчого індивідуального завдання.
Одним із методів самоперевірки здобувачів на засвоєння знань є створення власного матеріалу за методом сторітелінгу із дотриманням вивчених етичних норм і правил у межах дисципліни. Під сторітелінговим матеріалом розуміємо матеріал будь-якого формату і форми
Створений медійний продукт має відповідати таким вимогам:
актуальність;
оригінальність;
інформативність;
об’єктивність;
націленість на результат;
дотримання етичних норм;
популяризація чутливих тем, що потребують уваги суспільства;
акуратність і естетичність оформлення;
цілісність, тематична завершеність представлених матеріалів;
наочність результатів роботи;
технологічність.
Захист індивідуального творчого завдання відбувається на останньому занятті. Студент представляє створену історію разом із презентацією, в якій має бути зазначено, яку проблему вирішує історія (мета) та спрогнозувати, чи буде вона ефективною.
Оцінювання індивідуальної роботи відбувається за допомогою групової роботи: група допомагає виправити недоліки та може вважатися першою цільовою аудиторією, на якій випробовується ефективність історії.