ІДЗ

Розробити власну історію на професійному грунті. Можливі напрямки для створення історій:

• історія бренду (компанії, продукту);

• дидактична історія (зі вказівкою на вік);

• виховна історія;

• історія для медіа;

• особиста історія; 

• історія ідей.

Подані напрямки не є обовʼязковими, а тільки найпоширенішими. Тема історії обирається кожним студентом індивідуально.


Вимоги до творчого індивідуального завдання.

Одним із методів самоперевірки здобувачів на засвоєння знань є створення власного матеріалу за методом сторітелінгу із дотриманням вивчених етичних норм і правил у межах дисципліни. Під сторітелінговим матеріалом розуміємо матеріал будь-якого формату і форми

Створений медійний продукт має відповідати таким вимогам:

актуальність;

оригінальність;

інформативність;

об’єктивність;

націленість на результат;

дотримання етичних норм;

популяризація чутливих тем, що потребують уваги суспільства;

акуратність і естетичність оформлення;

цілісність, тематична завершеність представлених матеріалів;

наочність результатів роботи;

технологічність.

Захист індивідуального творчого завдання відбувається на останньому занятті. Студент представляє створену історію разом із презентацією, в якій має бути зазначено, яку проблему вирішує історія (мета) та спрогнозувати, чи буде вона ефективною.

Оцінювання індивідуальної роботи відбувається за допомогою групової роботи: група допомагає виправити недоліки та може вважатися першою цільовою аудиторією, на якій випробовується ефективність історії.