Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

          • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

          • Анатомія, фізіолгія і гігієна дітей дошкільного віку

          • Виховання та навчання дітей дошкільного віку у різ...

            • General

            • Змістовий модуль №1. Тема 1. Особливості діяльност...

            • Тема 2: Своєрідність обладнання групової кімнати в...

            • Змістовий модуль №2. Тема 4: Педагогічні основи ор...

            • Тема 5: Педагогічне керівництво ігровою діяльніст...

            • ІНДЗ

              • AssignmentІДЗ

            • Topic 6

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

          • Вступ до спеціальності Дошкільна освіта

          • Дитяча психологія

          • Історія педагогіки (Дошкільна освіта)

          • Курсова робота з фахових методик

          • Логопедія

          • МЕТОДИКА зображувальної діяльності (Дошкільна осв...

          • Методика навчання інформатики в закладі дошкільної...

          • Методика роботи асистента вихователя

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Виховання та навчанн ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Дошкільна освіта
  5. Виховання та навчання дітей дошкільного віку у різ...
  6. ІНДЗ
  7. ІДЗ

ІДЗ

Completion requirements

Виконати   2 завдання на вибір:

1.Скласти конспект заняття з ознайомлення з історичним минулим о.Хортиця для
різновікової групи.
2. Скласти лінгво-дидактичні завдання з розвитку звукової культури мовлення для
різновікової групи.
3. Створити проект свята книги або свята дружби для різновікової групи.
4. Розробити тренінгові вправи різних форм організації мовленнєвої діяльності(
індивідуальної, парної, підгрупової, командної, фронтальної) для різновікової групи.
5.Розробити сценарій фізкультурного свята для різновікової групи.
6.Розробити короткочасний проект спостережень в природі для різновікової групи.
(явище, рослина, тварина)
7. Розробити сценарій сімейного свята з залученням батьків «Традиції нашої сім`ї» або
«Спортивна сім`я» для різновікової групи.

8. Розробити календарно-тематичне планування роботи на тиждень для різновікової групи 5-6 р.ж.

Критерії оцінювання:

20 балів- завдання виконане в повному обсязі

15 балів- завдання виконане з деякими зауваженнями.

10 балів -завдання виконане поверхнево, є помилки в змісті або виконане одне із завдань.

5 балів- завдання не відповідають заданим вимогам


Data retention summary
Get the mobile app