Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

        • ПДД дошк віку

          • Психологічна діагностика дітей

          • Асинхронна організація дистанційного навчання

          • Тема Загальні уявлення про психодіагностику як науку

          • Тема Класифікація методів психологічної діагностик...

          • Тема Основні закономірності психічного розвитку в ...

          • Тема Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей та...

          • Тема . Особливості розвитку та діагностики пам’яті...

          • Тема Діагностика особливостей мислення і розумови...

          • Модульний контроль І

          • Тема Вікові особливості уяви у дітей та методи діа...

            • FileУява

            • FileПрезентація Уява

            • FileІнструкція до практичного заняття Вікові особливос...

            • AssignmentЗавдання "Рекомендації для батьків / педагогів з р...

            • AssignmentЗавдання "Діагностична методика з розвитку уяви у ...

            • AssignmentЗавдання до практичного заняття "Вікові особливост...

            • AssignmentЗавдання "Автопортрет"

          • Тема Діагностика особливостей уваги у дітей дошкі...

          • Тема 9. Діагностика розвитку мови, мовлення у дітей

          • Тема 10. Методики діагностики основних показників ...

          • Тема 11. Діагностика міжособистісних взаємин дітей

          • Тема 12. Методи діагностики адаптації до ЗДО

          • Тема 13. Методи діагностики психологічної готовнос...

          • Модульний контроль ІІ

          • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

          • Неформальна/інформальна освіта

          • Підсумковий контроль

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Психологічна діагнос ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. ПДД дошк віку
  5. Тема Вікові особливості уяви у дітей та методи діа...
  6. Завдання до практичного заняття "Вікові особливост...

Завдання до практичного заняття "Вікові особливості розвитку уяви у дітей"

Completion requirements

Підготуйте питання для обміну інформацією відповідно до обраного віку дітей. Завантажте в Moodle. 

Максимальна кількість балів: 1

1 - ґрунтовна інформація щодо вікових особливостей розвитку уяви дітей (раннього, дошкільного, молодшого шкільного віку)

0,5 - інформація частково висвітлює вікові особливості розвитку уяви дітей 

0 - завдання не виконано 

Data retention summary
Get the mobile app