Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Благополуччя дітей і педагогів (ДО)

          • Безконфліктне навчання

          • Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти ...

          • Асистент вихователя інклюзивної групи

          • Вчитель іноземної мови

          • Вчитель інформатики

          • "Інструктор з фізичної культури

          • Етнопедагогіка ВД

          • Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...

          • Комунікативні компетентності педагога

          • Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного педагога

          • Методика навчання і виховання дітей з особливими о...

            • МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ...

            • Нормативно-правове, методичне забезпечення навчаль...

            • Розділ 1. Загальні питання інклюзивної освіти

            • Тема 4. Особливості розвитку, навчання та вихованн...

              • ФайлТема 4. Особливості розвитку, навчання та вихованн...

              • ЗавданняЗавдання для самостійної роботи

            • Тема 5. Особливості розвитку, навчання і виховання...

            • Тема 6. Особливості розвитку, навчання і виховання...

            • Тема 7. Особливості порушення емоціно-вольвої сфери

            • Тема 8. Особливості порушення мовлення

            • Тема 9. Особливості порушення опорно-рухової сфери

            • ІДЗ

            • ПІДСУМКОВА ФОРМА КОНТРОЛЮ

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Методика навчання і ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Методика навчання і виховання дітей з особливими о...
  6. Тема 4. Особливості розвитку, навчання та вихованн...
  7. Завдання для самостійної роботи

Завдання для самостійної роботи

Умови завершення

1.   Розробити методичні рекомендації для вихователів «Умови та засоби ефективного розвитку, навчання та виховання осіб з вадами слуху в умовах інклюзивної освіти» - 3 б.

2.   Дібрати корекційно-розвивальні вправи для розвитку слуху дітей дошкільного віку 2 б.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток