Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

          • Мистецтво (образотворче, музичне) з методикою навч...

          • Перші дні дитини в школі

          • Анатомія,фізіологія,шкільна гігієна

          • Вступ до педагогічної професії (початкова освіта)

          • Дидактика початкової освіти

          • Дитяча література з методикою літературного читання

          • ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛА...

          • Курсова робота з фахових методик спеціальності 013

          • Методика викладання інтегрованого курсу "Я дослідж...

          • Методика викладання української мови й розвитку мо...

          • Методика викладання фізкультурної галузі

          • Образотворче мистецтво з методикою викладання мист...

            • Образотворче мистецтво з методикою викладання мист...

            • Робоча програма, підручники,методрекомендації з ОМ

            • АСИНХРОННЕ НАВЧАННЯ ( для студентів за Індивідуаль...

            • ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 ЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛА...

            • ІДЗ

              • ЗавданняРозробка конспекту інтегрованого уроку та відео фр...

            • Topic 5

            • Topic 6

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

            • Topic 10

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Образотворче мистецт ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Початкова освіта
  5. Образотворче мистецтво з методикою викладання мист...
  6. ІДЗ
  7. Розробка конспекту інтегрованого уроку та відео фр...

Розробка конспекту інтегрованого уроку та відео фрагменту уроку

Умови завершення
Початок приймання: середу 12 квітня 2023 11:00 AM
Термін спливає: вівторок 7 травня 2024 16:00 PM

1. Зареєструйся на сайті "Всеосвіта".

2. Ознайомтеся з каталогом матеріалів інтегрованих  уроків з   "Мистецтва"

https://vsimpptx.com/author/obrazotvorche-mistectvo-masol-lm-gajdamaka-ov-kolotilo-om-4-klas

3. Виберіть тему уроку  або призначену тему : "Натюрморт Малювання бузку", "Анімалістика. Зображення тваринки", " "Пейзаж Весняняни гаї" "Декоративний розпис на тканині" Серветка"

4. Розробіть  конспект уроку, вказавши тему, мету , тип уроку та дібравши відповідний матеріал  ( розглядання натури, репродукцій, ознайомлення з видом мистецтва,мистецька розповідь вчителя за картиною, казка,легенда, інтерактивні вправи, фотоматеріали , сторінки підручника);

 Хід уроку ( відповідність структурних частин та їх зміст)

Виконайте відеозапис фрагменту практичної частини уроку ( відеофайл -10 хвилин)

4. Надішліть покликання на свій відеоконтент  уроку в  

Критеріїї оцінювання конспекту :

-відповідність вимогам змісту конспекту  його структурі;

-мета;

-обладнання до уроку, засоби навчання;

- хід заходу (складено від І особи добір ігрових технологій, пояснення теми та творчий задум, добір словеснихприйомі ( казка,легенда,вірш) розглядання зразка  вчителя до уроку , етапи показу зображення вчителя зі словесним поясненням, 

-виконання практичного  показу вчителя  прийомів зображення на теми натюрморт,  портрет, пейзаж,анімалістика, ознайомлення з ДПМ,виконання елементів з  декоративного малювання ( аплікації) візерунків на силуетах форм,   розташування елементів,пояснення прийомів вирізування, композиційне рішення теми, колористика, естетичність,  зміст проведення  аналіз робіт учнів.

оформлення конспекту у відповідності з вимогами.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток