Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька)

          • Логістика та транспортне обслуговування в туризмі

          • Туризм в умовах війни: інклюзивний, соціальний та ...

          • Друга іноземна мова (німецька)

          • Безбар'єрний туризм

          • Архітектурні та художні стилі

          • Безбар’єрний туризм: обслуговування подорожуючих з...

          • Етикет ресторанної справи

          • Логістика в туризмі

          • Професійна риторика

          • Психологія ефективних продаж

          • Успішний бізнес: відкриття туристичної фірми

            • General

            • ТЕМА 1. ВІДКРИТТЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ.

            • ТЕМА 2. БІЗНЕС ПЛАН ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ.

            • ТЕМА 3. ПІДБІР ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНУ КОМПАНІЮ. П...

            • ТЕМА 4. Обов'язки менеджера по туризму.

            • ТЕМА 5. Обов'язки директора туристичної компанії. ...

            • ТЕМА 6. Засоби просування туристичної фірми і тури...

            • ТЕМА 7. Франчайзинг

            • ТЕМА 8.Робота з запереченнями - одна з найважливі...

            • ТЕМА 9. Правила телефонних переговорів - запорука ...

              • AssignmentДЗ.Розробити діалог з клієнтом по одному з видів в...

            • ТЕМА 10. Конфліктні клієнти. Етапи відпрацювання к...

            • ТЕМА 11. Екскурсійна діяльність - невід'ємна части...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Успішний бізнес: від ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Успішний бізнес: відкриття туристичної фірми
  6. ТЕМА 9. Правила телефонних переговорів - запорука ...
  7. ДЗ.Розробити діалог з клієнтом по одному з видів в...

ДЗ.Розробити діалог з клієнтом по одному з видів вихідного дзвінка (менеджер дзвонить до клієнта).

Completion requirements
Opened: Thursday, 28 March 2024, 12:00 AM
Due: Sunday, 31 March 2024, 1:00 AM

Види вихідних дзвінків по цілям:

1. холодні дзвінки (обзвон потенційних клієнтів, які ще не є вашими клієнтами)

2. по рекомендаціям

3. інформаційні ( акція, нове направлення)

4. після поїздки (позитивний відгук).

5. після поїздки (негативний відгук)

6. робочі дзвінки (уточнення по запиту або заявці)

7. привітання зі святами



Data retention summary
Get the mobile app