Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

        • Empty Courses

        • Захист України повна копія 2025

        • Українська мова за професійним спрямуванням (Тимош...

        • Шрифтознавство та текстознавство 3 курс

        • Українська мова за професійним спрямуванням (Стеценко

        • Українська мова за професійним спрямуванням(061)_2

        • "Диференційований залік з історії України у форма...

        • Дитяча література з практикумом виразного читання

          • Загальне

          • Навчально-методичні матеріали

          • Інтерактивні платформи

          • Тема 1. Усна народна творчість для дітей. Малі фол...

          • Тема 2. Особливості читання дітям різного віку. О...

          • Тема 3. Дитяча література ХІХ століття. Твори для...

            • ФайлПлан практичного заняття №3

            • ФайлКритерії оцінювання

            • ЗавданняПрактичне завдання

          • Тема 4. Новітня українська література для дітей ХХ...

          • Модульна контрольна робота №1

          • Тема 5. Підготовка твору для читання та аналізу йо...

          • Тема 6. Теоретико-метологічні засади читання й роз...

          • Тема 7. Сучасна українська література для дошкільнят

          • Тема 8. Сучасні періодичні видання для дітей

          • Тема 9. Інтерактивні технології в роботі вихователя

          • Завдання на 22.11.2024 (для добору балів)

          • Модульна контрольна робота №2

          • ТЕМА 10. Зарубіжна література ХХ століття для діте...

          • Індивідуальне творче завдання

          • ІСПИТ

        • Диференційований залік з української мови 2 курс

        • Етичні стандарти у професійній правничій діяльності

        • Зарубіжна література

        • Зарубіжна література (Петренко)

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Дитяча література з ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія філологічних дисциплін
  4. Дитяча література з практикумом виразного читання
  5. Тема 3. Дитяча література ХІХ століття. Твори для...
  6. Практичне завдання

Практичне завдання

Умови завершення
Початок приймання: пʼятницю 27 вересня 2024 00:00 AM

Обрати один із творів Т.Шевченка про дитинство та проаналізувати за схемою: Т. Качак, Т. Круль:

1. Читання тексту (може супроводжуватися прослуховуванням якісного аудіозапису тексту).

2. Визначення тематики поезії.

3. Аналіз образу ліричного героя та інших образів.

4. Розгляд структурної побудови вірша (метричних, строфічних особливостей).

5. Визначення жанру поетичного твору.

6. Окреслення стилістичних особливостей.

7. Аналіз мови вірша (фоніки, художніх засобів, стилістичних фігур).

8. Зіставлення (асоціювання):

а) творів такої ж тематики;

б) поетичних творів того ж автора;

в) елементів художньої структури поетичних творів;

г) творів також жанру.

9. Емоційно-оцінна характеристика твору.

10. Аналіз літературно-критичних рецепцій твору.

11. Відзначення морально-етичного, естетичного, виховного впливу твору на читача.

12. Узагальнення.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток