Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Благополуччя дітей і педагогів (ДО)

          • Безконфліктне навчання

          • Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти ...

          • Асистент вихователя інклюзивної групи

          • Вчитель іноземної мови

          • Вчитель інформатики

          • "Інструктор з фізичної культури

          • Етнопедагогіка ВД

          • Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...

          • Комунікативні компетентності педагога

          • Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного педагога

          • Педагогічна іміджелогія в дошкільній та початковій...

            • Загальне

            • Тема 1. Імідж, іміджелогія, педагогічна іміджелогія

            • Тема 2. Іміджмейкінг

            • Тема 3. Формування особистісного іміджу

            • Тема 4. Іміджування як основний спосіб і прийом пр...

              • ЗавданняПрактична робота 5

              • ЗавданняПрактична робота 6.

            • ІНДЗ

            • Залік

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

            • Topic 10

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Педагогічна іміджело ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Педагогічна іміджелогія в дошкільній та початковій...
  6. Тема 4. Іміджування як основний спосіб і прийом пр...
  7. Практична робота 5

Практична робота 5

Умови завершення
Початок приймання: пʼятницю 22 листопада 2024 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 29 листопада 2024 00:00 AM

1. Ознайомтесь з основними теоретичними відомостями про іміджування як ключовий концепт технології іміджмейкінгу, його стратегію і тактику.

 

2. Виконайте запропоновані тести «Самооцінка особистості» і «Дерево» (інструкції для виконання  інтерпретації результатів – в змісті методик). На основі одержаних результатів зробіть і запишіть висновок про:

- рівень Вашої самооцінки;

- настрій і положення в суспільстві;

- рівень прагнень (якими б хотіли стати).

3. Об’єднайтеся в пари і виконайте «Вправу для самоаналізу». Зробіть і запишіть висновок про власний «Я-образ».  

4. Результати виконаних тестів і висновки до них додайте в Moodle для перевірки  як виконане завдання.

Максимальна оцінка - 10 балів.




  • Практична робота 5.docx Практична робота 5.docx
    22 листопада 2024, 14:17 PM
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток