Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

          • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

          • Анатомія, фізіолгія і гігієна дітей дошкільного віку

          • Виховання та навчання дітей дошкільного віку у різ...

          • Вступ до спеціальності Дошкільна освіта

          • Дитяча психологія

          • Історія педагогіки (Дошкільна освіта)

          • Курсова робота з фахових методик

          • Логопедія

          • МЕТОДИКА зображувальної діяльності (Дошкільна осв...

            • Методика зображувальної діяльності

            • РОБОЧА ПРОГРАМА,ПІДРУЧНИКИ, ПРОГРАМИ З ДОШКІЛЬНОЇ ...

            • Асинхронне навчання 5 семестр ( для добору балів)

              • ЗавданняЗавд 1.( для добору балів)

              • ЗавданняЗавд 2 . ( для добору балів)

              • ФайлСтаття О. Половіна "Дитина в світі мистецтва"ж. Д...

              • ЗавданняЗразки аплікації до занять

            • Змістовий модуль 5 семестр

            • Змістовий модуль 2 ... Декоративне малювання в ЗДО...

            • БЛОК з асинхронного навчання 6 семестр ( для студ...

            • ІДЗ

            • Підсумковий контроль. ІСПИТ

            • Topic 8

            • Topic 9

          • Методика навчання інформатики в закладі дошкільної...

          • Методика роботи асистента вихователя

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Методика зображуваль ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Дошкільна освіта
  5. МЕТОДИКА зображувальної діяльності (Дошкільна осв...
  6. Асинхронне навчання 5 семестр ( для добору балів)
  7. Завд 1.( для добору балів)

Завд 1.( для добору балів)

Умови завершення
Початок приймання: четвер 20 лютого 2025 14:00 PM
Термін спливає: неділю 23 лютого 2025 15:00 PM

1. Письмово скласти опорний конспект на питання Плану  Лекції № 3 "Методи та прийоми навчання образотворчій діяльності" 

2 Виділити в конспекті визначення та зміст кожного методу та прийому навчання зображувальній діяльності в ЗДО.

3.Практичне завдання: Дібрати:   прийом опису іграшки для дітей середньої групи за етапами опису для заняття з малювання на тему :  "Зайчик-чеберяйчик"

Іграшка "Зайчик " 

  • Лекція №  3 Методи і прийоми.docx Лекція № 3 Методи і прийоми.docx
    20 лютого 2025, 10:55 AM
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток