Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

        • Empty Courses

        • Курс компанія

          • Загальна інформація про навчальну програму

          • Теми 1-2. Знайомство з курсом підприємництва "Комп...

          • Теми 3-4. Генерація бізнес-ідеї для майбутньої мін...

          • Тема 5. Соціальне підприємництво

          • Теми 6-7. Вибір продукту чи послуги міні-компанії....

          • Теми 8-9. Зустріч з ментором. Розробка бізнес-плану

          • Теми 10-11. Посади та ролі в міні-компанії. Створе...

          • Теми 12-13. Зустріч з ментором. Організація загаль...

          • Теми 14-15. Закупівлі і виробництво. Визначення со...

          • Тема 16. Бюджетування та звітування міні-компанії

          • Теми 17-19. Маркетинг. Організація продажу продукц...

          • Теми 20-21. Закриття та звітування міні-компанії. ...

          • Блок асинхронного навчання для здобувачів освіти

            • ЗавданняЗавдання до тем 1-2. "Мій командний портрет в міні...

            • ЗавданняЗавдання до теми 3. Генерація бізнес-ідеї та візія...

            • ЗавданняЗавдання до теми 4. "Моя бізнес-ідея під мікроскоп...

          • Індивідуальне завдання (ІДЗ) з курсу підприємництв...

          • Неформальна / інформальна освіта

          • Підсумковий контроль з курсу "Компанія". Залік.

        • Основи стандартизації

        • НП з інформсистем і технології в обліку

        • Н з БО

        • Страховий та фондовий ринок

        • Управлінський менеджмент

        • Цифрові сервіси в фінансово-кредитних установах

        • Соціальне страхування

        • Основи бухгалтерського та фінансового обліку

        • Аудит

        • Ринок цінних паперів в Україні

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Курс компанія

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту
  4. Курс компанія
  5. Блок асинхронного навчання для здобувачів освіти
  6. Завдання до теми 3. Генерація бізнес-ідеї та візія...

Завдання до теми 3. Генерація бізнес-ідеї та візія здобувачів освіти (асинхронно)

Умови завершення

Завдання № 1. “Мій погляд на підприємництво”

Напишіть коротке есе (на 1-2 сторінки тексту) на наступну тему: "Що для мене означає бути підприємцем?". У даному есе назвіть три якості, які, на вашу думку, потрібні успішному підприємцю, та поясніть, чому. Визначте, які з цих якостей є у вас, а над чим можливо варто попрацювати.

Завдання № 2. “Пошук бізнес-ідей у повсякденному житті”

Протягом тижня спостерігайте за своїм оточенням (у навчальному закладі, вдома, у місті). Запишіть дві-три проблеми або потреби, які ви помітили навколо себе. Для кожної проблеми запропонуйте одну можливу бізнес-ідею, яка могла б її вирішити.

Пропонується виконати обидва завдання та завантажити їх на платформу MOODLE для перевірки викладачем. Максимальний бал за виконання даного блоку завдань становить 2 бали. 

Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток