Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Благополуччя дітей і педагогів (ДО)

          • Безконфліктне навчання

          • Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти ...

          • Асистент вихователя інклюзивної групи

          • Вчитель іноземної мови

          • Вчитель інформатики

          • "Інструктор з фізичної культури

          • Етнопедагогіка ВД

          • Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...

            • Загальне

            • Topic 1

            • Topic 2

            • Topic 3

            • Topic 4

              • УрокЛекція

              • ФайлПрактичне заняття

            • Topic 5

            • Topic 6

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

            • Topic 10

            • Тема 11

            • Topic 12

            • Підсумковий контроль

          • Комунікативні компетентності педагога

          • Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного педагога

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Здоров'язберігаючі т ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...
  6. Topic 4
  7. Лекція

Лекція

Умови завершення

 Мета: визначити  особливості методики організації занять з фізичної культури.

Об'єкт дослідження: фізичне виховання

Предмет дослідження: методика фізичного виховання дітей дошкільного віку

Завдання дослідження:

1 Теоретично обґрунтувати заняття як основну форму фізичного виховання у ЗДО.

2 Розкрити особливості методики проведення занять з фізичної культури в дошкільному закладі

Відвідуючи заклад дошкільної освіти, дитина в основному компенсує потребу в русі, оскільки програма фізичного виховання у дитячому садку передбачає широкий спектр форм та засобів фізичного виховання.  

Організація рухового режиму дітей 3-6 років включає використання різних форм фізичного виховання, засобів та методів, що відповідають віковим особливостям дітей.

Заняття з фізичної культури є основною формою фізичного виховання у ЗДО.

С дітьми 3-6 років проводять заняття не менше ніж 3 рази на тиждень тривалістю від 20 хв. у молодшій групі до 35 хв. у старшій. Зміст занять визначено програмою виховання у дитячому садочку. В основу побудови занять покладено загальноприйняту структуру: вступна, підготовча, основна та заключна.

Завдання вступної та підготовчої частини організувати дітей, сконцентрувати їх увагу на завданнях, що будуть запропоновані, а також підготовити організм до навантаження.

В основній частині здійснюється формування та вдосконалення рухових вмінь та навичок, розвиток фізичних якостей. В основну частину також окрім передбачених програмою вправ обов’язково включаються рухливі ігри. У заключній частині вирішуються завдання поступового зниження навантаження.

Кожне заняття незалежно від віку можна проводити за наступною схемою:

1. Зацікавлення дітей до фізкультурного заняття у вигляді психогімнастики або цікавих перешикувань

2. Різновиди ходьби і бігу середнім темпом, виконання загальнорозвивальних вправ.

3. Виконання основних рухів (двох, трьох); бажано щоб вони відрізнялись за своїм впливом.

4. Рухлива гра. Закінчується заняття повільним бігом, ходьбою у повільному темпі, виконанням дихальних вправ.

Головна мета використання фізичного виховання у дітей дошкільного віку є формування у них життєво необхідних умінь та навичок.

 Якщо у дітей першого року життя основне місце у розвитку рухів займають методи вправи, то методика рухової підготовки на третьому році життя спирається ще й на методи слова й демонстрації вправи, що пов’язано з особливістю дітей наслідувати.

Починаючи з четвертого року життя зміст фізичного виховання суттєво розширюється та ускладнюється. Послідовно включаються більш складні форми бігу, стрибків, метання,виконанням конкретних рухових завдань з предметами, лазіння, рівновага. Все більше слід застосовувати загальнорозвивальні вправи, хоча показ та демонстрація відіграють ще значну роль. Поступово розширюється використання словесних завдань, вказівок, коротких пояснень, порівнянь, оцінок.

Вважаємо, що питання   розроблення нових способів удосконалення системи фізичного виховання у ЗДО в сучасності є актуальним і потребує подальшого дослідження.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1. Закон України «Про дошкільну освіту». – К., 2001.

2. Аксьонова О.П., Аніщук А.М. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція). Від трьох до шести (семи) років. Київ, 2014.- 452с.

3. Білан О.І. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» О.І. Білан. 2017. -256 с.

4. Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. Е. С. Вільчковський. Суми, 2008.- 428 с.

          5. Валецький Ю. М. Фізична культура для дітей у дошкільному закладі / Ю. М. Валецький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 62-67.

 

 


Цей урок ще не готовий.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток