Схема розділу
-
Мета курсу: формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх педагогів із проблеми обдарованості дошкільників та молодших школярів на основі диференціації і різнорівневого підходу при організації навчання і виховання дітей.
Предмет вивчення: технологія роботи з обдарованими дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в закладах дошкільної та початкової освіти, форми і методи організації роботи з обдарованими дітьми.
Основні завдання:- ознайомлення студентів із проблемою обдарованості, станом її вирішення в Україні;- сприяння процесу оволодіння студентами основами знань про природу обдарованості дитини, види і типи обдарувань дитини дошкільного та молодшого шкільного віку;- розуміння основних закономірностей й умов сприятливого психолого-педагогічного розвитку обдарованих дітей, вироблення вмінь застосовувати різноманітні стратегії, методи, прийоми для розвитку здібностей дитини;- формування умінь і навичок діагностики здібностей, творчого потенціалу, сфери розвитку обдарованості дитини;- формування педагогічно-професійної компетенції педагога з проєктування розвивального середовища, планування, організації, координування розвивальної діяльності з обдарованими дітьми в умовах закладу освіти та в сім’ї; з психолого-педагогічного консультування батьків обдарованих дітей щодо розвитку дитячих обдарувань у дошкільному та у молодшому шкільному віці.