Section outline
-
тип організації, правова форма підприємства (ТОВ або ФОП);
вибір формату ведення бізнесу (туроператор, турагентство);
визначення концепції компанії (відкриття по франшизі або самостійно);
складання бізнес-плану;
локаційних аналіз для просування бізнесу (вивчення цільової аудиторії в районі, яка була обрана для відкриття офісу);
огляд конкурентів;
банківська гарантія
пошук офісного приміщення;
оформлення інтер'єру і робочих місць;
пошук і наймання персоналу;
складання рекламної кампанії.
-
Ваша компанія на туристичному ринку всього 2 роки. Але , за літній сезон, Ви досягли неймовірних успіхів і стали лідером продажів по направленню Туреччина.
Вас запросили на захід до Туреччини, де буде відбуватись вручення сертифікатів "Лідери продажів. Літо 2024", де Ви будете представляти свою компанію.
Вам необхідно підготувати презентацію або промову про свою компанію, в якій Ви розповісте, як Ви змогли так швидко досягти такого рівня:
-успішна рекламна компанія?
-успішні маркетингові ходи?
-продумала система лояльності (знижки і т.і).
Промова повинна бути змістовною, але недовгою.