Схема розділу

    • Поліграфічне виробництво


      Викладач

      Микитів Галина Володимирівна

      Освітній ступінь

      фаховий молодший бакалавр

      Кількість кредитів ЄКТС

      3

      Кількість годин

      90 (14 лекційних, 14 (16) практичних

      Форма контролю

      залік

       

       

        

      ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ДИСЦИПЛІНИ

       Мета курсу -  підготувати майбутніх видавців і редакторів до співпраці з друкарнями та вирішення виробничих проблем, що пов’язані з поліграфічним виробництвом.

      Завдання курсу:

      - осмислити сучасний стан української поліграфічної промисловості у контексті світових тенденцій;

      - вивчити схему поліграфічного виробництва і особливості кожного його етапу;

      - засвоїти технологічні принципи основних та спеціальних способів друку; динаміку та закономірності їх застосування;

      - дати уявлення про відповідні тим чи іншим способам друку витратні матеріали і поліграфічне устаткування; з’ясувати властивості сучасних фарб і паперу;

      - дати зразки оздоблення книжкових, журнальних, газетних та інших видань;

      - охарактеризувати поліграфічне виконання книги, газети, журналу як найважливіших видів видавничої продукції;

      - проаналізувати поліграфічні браки та поняття «якісний поліграфічний продукт»;

      - зорієнтуватися у поліграфічних потужностях регіону та прагматично з’ясувати перспективність співпраці з конкретними місцевими поліграфічними підприємствами.

      Студенти повинні знати:

      - терміни і поняття, якими описуються реалії поліграфії;

      - стан української поліграфічної промисловості у контексті світових тенденцій;

      - аспекти взаємин між видавництвом та поліграфічним підприємством;

      - схему поліграфічного виробництва і особливості кожного його етапу;

      - основні та спеціальні способи друку; динаміку їх розвитку;

      - витратні матеріали; властивості сучасних фарб і паперу;

      - загальні конструктивні елементи поліграфічного устаткування;

      - техніки оздоблення книжкових, періодичних та інших видань;

      - різновиди поліграфічних браків.

       Студенти повинні вміти:

      - здійснювати  вибір поліграфічного підприємства для подальшої співпраці;

      - розрізняти поліграфічні браки;

      - аналізувати і давати оцінку якості поліграфічного виконання друкованої продукції;

      - розроблювати певне видання з поліграфічної точки зору.