Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Благополуччя дітей і педагогів (ДО)

          • Безконфліктне навчання

          • Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти ...

          • Асистент вихователя інклюзивної групи

          • Вчитель іноземної мови

          • Вчитель інформатики

          • "Інструктор з фізичної культури

          • Етнопедагогіка ВД

          • Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...

          • Комунікативні компетентності педагога

          • Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного педагога

          • Робота з обдарованими дітьми

            • Робота з обдарованими дітьми

            • . Теоретико-методологічні аспекти проблеми розвитк...

            • Тема Комплексний підхід до діагностики обдарованості

              • ФайлЛекція 2. Комплексний підхід до діагностики обдаро...

              • ФайлПрезентація до лекції 2. Комплексний підхід до діа...

              • URL (веб-посилання)Тест творчого мислення П. Торренса

              • ФайлІнструкція до практичного заняття № 2 Комплексний ...

              • ЗавданняРезультати тестування образотворчого творчого мисл...

              • ЗавданняТворче завдання

              • ЗавданняПрактичне завдання

              • ТестКомплексний підхід до діагностики обдарованості

            • Тема Диференціація навчання як інноваційна умова р...

            • Тема Управлінські аспекти роботи з обдарованими та...

            • Проектування розвивальної діяльності з обдарованим...

            • Тема Програми навчання обдарованих дітей

            • Тема Виховання обдарованих дітей в сім'ї

            • Індивідуальне завдання з курсу "Робота з обдарован...

            • Неформальна/інформальна освіта

            • Підсумковий контроль з курсу "Робота з обдарованим...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Робота з обдарованим ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Робота з обдарованими дітьми
  6. Тема Комплексний підхід до діагностики обдарованості
  7. Результати тестування образотворчого творчого мисл...

Результати тестування образотворчого творчого мислення за П. Торренса

Умови завершення

Субтест 2. Закінчи малюнок.
Тестовий матеріал:

а) простий олівець;

б) тестовий бланк, що складається з десяти квадратів, в яких зображені графічні контури різної форми.

Інструкція. На цих аркушах намальовані незакінчені фігурки. Якщо додати до них лінії, вийдуть цікаві предмети або сюжетні картинки. Спробуйте придумати такі картинки або історію, які ніхто більше придумати не зможе. Зробіть її повною та цікавою, додавайте до неї нові ідеї. Придумайте цікаву назву для кожної картинки і напишіть її внизу цієї картинки. 


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток