Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

        • ПДД дошк віку

          • Психологічна діагностика дітей

          • Асинхронна організація дистанційного навчання

          • Тема Загальні уявлення про психодіагностику як науку

          • Тема Класифікація методів психологічної діагностик...

          • Тема Основні закономірності психічного розвитку в ...

          • Тема Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей та...

          • Тема . Особливості розвитку та діагностики пам’яті...

          • Тема Діагностика особливостей мислення і розумови...

          • Модульний контроль І

          • Тема Вікові особливості уяви у дітей та методи діа...

          • Тема Діагностика особливостей уваги у дітей дошкі...

          • Тема 9. Діагностика розвитку мови, мовлення у дітей

          • Тема 10. Методики діагностики основних показників ...

            • ФайлЛекція Методики діагностики основних показників са...

            • ФайлПрезентація до лекції Методики діагностики основни...

            • ЗавданняЗавдання "Методика діагностики основних показників...

            • ФайлІнструкція до практичного заняття Методики діагнос...

            • ЗавданняЗавдання "Особливості формування самооцінки дітей ...

          • Тема 11. Діагностика міжособистісних взаємин дітей

          • Тема 12. Методи діагностики адаптації до ЗДО

          • Тема 13. Методи діагностики психологічної готовнос...

          • Модульний контроль ІІ

          • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

          • Неформальна/інформальна освіта

          • Підсумковий контроль

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологічна діагнос ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. ПДД дошк віку
  5. Тема 10. Методики діагностики основних показників ...
  6. Завдання "Методика діагностики основних показників...

Завдання "Методика діагностики основних показників самосвідомості дітей дошкільного віку"

Умови завершення

Підготуйте одну методику діагностики основних показників самосвідомості до проведення. Завантажте в Moodle.

Максимальна кількість балів: 1

1 - підібрана діагностична методика та презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти 

0,5 - підібрана діагностична методика, завантажена в Moodle, але не презентована в групі здобувачем фахової передвищої освіти 

0 - завдання не виконано 



Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток