Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Благополуччя дітей і педагогів (ДО)

          • Безконфліктне навчання

          • Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти ...

          • Асистент вихователя інклюзивної групи

          • Вчитель іноземної мови

          • Вчитель інформатики

          • "Інструктор з фізичної культури

          • Етнопедагогіка ВД

          • Здоров'язберігаючі технології розвитку дітей дошкі...

          • Комунікативні компетентності педагога

          • Медіаосвіта та медіаграмотність сучасного педагога

          • Наступність в роботі закладу дошкільної освіти 1 к...

            • НАСТУПНІСТЬ В РОБОТІ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

            • Модуль 1. Психолого-педагогічні аспекти проблеми н...

              • ФайлТема 1. Наступність і перспективність – двоєдиний ...

              • ТестТест 1

              • ЗавданняЗавдання до теми 1

              • ФайлТема 2. Забезпечення єдності і взаємодії, наскрізн...

              • ЗавданняЗавдання до теми 2

              • ФайлТема 3. Нормативно-правове забезпечення підготовки...

              • ЗавданняЗавдання до практичного заняття

            • Змістовий модуль ІІ. Теоретико-методологічні засад...

            • ІНДИВІДУАЛЬНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ

            • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

            • Topic 5

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Наступність в роботі ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Наступність в роботі закладу дошкільної освіти 1 к...
  6. Модуль 1. Психолого-педагогічні аспекти проблеми н...
  7. Завдання до теми 1

Завдання до теми 1

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 18 березня 2024 00:00 AM
Термін спливає: суботу 30 березня 2024 00:00 AM

ü Зробити порівняльний аналіз програм для дітей дошкільного віку «Я у Світі», «Впевнений старт», «Дитина» (старший дошкільний вік) з програмами початкової школи (1 клас), виписати спільні компетентності. - 5 б.

ü Проаналізувати Державний стандарт дошкільної освіти (2021), виписати основні лінії розвитку дітей - 2 б.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток