Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

          • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

          • Анатомія, фізіолгія і гігієна дітей дошкільного віку

          • Виховання та навчання дітей дошкільного віку у різ...

          • Вступ до спеціальності Дошкільна освіта

          • Дитяча психологія

          • Історія педагогіки (Дошкільна освіта)

          • Курсова робота з фахових методик

          • Логопедія

          • МЕТОДИКА зображувальної діяльності (Дошкільна осв...

            • Методика зображувальної діяльності

            • Робоча програма, підручники,програми з дошкільної ...

            • Асинхронне навчання 5 семестр ( для добору балів)

            • Змістовий модуль 2 ... Декоративне малювання в ЗДО...

            • БЛОК з асинхронного навчання 6 семестр ( для студ...

              • ЗавданняЗавдання Ліплення в старшій групі.

              • Завдання Д\З з теми ліплення

              • ЗавданняЗавдання 1 ( 5 балів)

              • ЗавданняЗавдання 2 ( 10 балів)

              • ЗавданняЗавдання 3. ( 10 балів)

              • ФайлПрактичне заняття №1 Наочні і дидактичні матеріали...

              • ЗавданняЗавдання 4 ( 5 балів) Художнє слово до занять з оз...

              • ЗавданняЗавдання Тема Витинанка.

              • ЗавданняЗавдання 6 Аплікація в старшій групі високий рівен...

            • Змістовий модуль 5 семестр

            • ІДЗ

            • Підсумковий контроль. ІСПИТ

            • Topic 8

            • Topic 9

          • Методика навчання інформатики в закладі дошкільної...

          • Методика роботи асистента вихователя

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Методика зображуваль ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Дошкільна освіта
  5. МЕТОДИКА зображувальної діяльності (Дошкільна осв...
  6. БЛОК з асинхронного навчання 6 семестр ( для студ...
  7. Завдання Тема Витинанка.

Завдання Тема Витинанка.

Умови завершення
Початок приймання: середа 27 березня 2024 09:35 AM
Термін спливає: середа 3 квітня 2024 08:00 AM

На дошці Padlet  https://padlet.com/lchuykina/padlet-370mqhy08601uc13

1.Зареєструватися та ознайомитися з інформацією дошки про витинанку та підготуватися до семінарського заняття та якісного виконання завдань для демонстрації усних відповідей

2 Завантажити завдання викладені на дошці. (Кроки)

3. Підготуватися до семінарського заняття відповідно до плану

максимальна кількість балів за виконання завдань - 5

2 рівень-  участь у семінарському занятті.

Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток