Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

        • ПДД дошк віку

          • Психологічна діагностика дітей

          • Асинхронна організація дистанційного навчання

            • ФайлПлан-інструкція до вивчення Психологічної діагност...

            • ЗавданняЗавдання «Методи психологічної діагностики дітей»

            • ЗавданняЗавдання Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей

            • ЗавданняЗавдання до теми Особливості розвитку та діагности...

            • ЗавданняЗавдання "Рекомендації для батьків / педагогів з р...

            • ЗавданняЗавдання "Діагностична методика властивостей уваги...

            • ЗавданняЗавдання "Методика діагностики міжособистісних вза...

            • ЗавданняПрактичне завдання "Програма комплексної діагности...

          • Тема Загальні уявлення про психодіагностику як науку

          • Тема Класифікація методів психологічної діагностик...

          • Тема Основні закономірності психічного розвитку в ...

          • Тема Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей та...

          • Тема . Особливості розвитку та діагностики пам’яті...

          • Тема Діагностика особливостей мислення і розумови...

          • Модульний контроль І

          • Тема Вікові особливості уяви у дітей та методи діа...

          • Тема Діагностика особливостей уваги у дітей дошкі...

          • Тема 9. Діагностика розвитку мови, мовлення у дітей

          • Тема 10. Методики діагностики основних показників ...

          • Тема 11. Діагностика міжособистісних взаємин дітей

          • Тема 12. Методи діагностики адаптації до ЗДО

          • Тема 13. Методи діагностики психологічної готовнос...

          • Модульний контроль ІІ

          • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

          • Неформальна/інформальна освіта

          • Підсумковий контроль

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологічна діагнос ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. ПДД дошк віку
  5. Асинхронна організація дистанційного навчання
  6. Завдання «Методи психологічної діагностики дітей»

Завдання «Методи психологічної діагностики дітей»

Умови завершення

Вставте пропущені слова в реченнях та поясніть твердження:

Завантажте в Moodle. Максимальна кількість балів: 3

За 1 питання - правильна відповідь оцінюється в 1,5 бали.

1) Фіксуючи поведінку дошкільника в грі, спілкуванні, школяра – на заняттях, підлітка – у середовищі ровесників, педагог одержує дані про дитину як цілісну особистість емпіричним методом ... .

Метод ... припускає активне втручання дослідника в діяльність досліджуваного з метою створення умов, в яких виявляється конкретний психологічний феномен.

2) Дайте правильні відповіді на альтернативні запитання та обґрунтуйте їх.

А)На основі спостереження дуже легко зробити об’єктивні висновки. Так чи ні?

Б) Пріоритетним у педагогічній психології є природний експеримент.Так чи ні?

В) Дослідження змін у розумовому розвитку, у емоційно-вольвій сфері, у спрямованості особистості, які виникають під впливом спеціально розроблених педагогічних систем відбувається у перетворювальному експерименті. Так чи ні?

 


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток