Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

        • ПДД дошк віку

          • Психологічна діагностика дітей

          • Асинхронна організація дистанційного навчання

            • ФайлПлан-інструкція до вивчення Психологічної діагност...

            • ЗавданняЗавдання «Методи психологічної діагностики дітей»

            • ЗавданняЗавдання Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей

            • ЗавданняЗавдання до теми Особливості розвитку та діагности...

            • ЗавданняЗавдання "Рекомендації для батьків / педагогів з р...

            • ЗавданняЗавдання "Діагностична методика властивостей уваги...

            • ЗавданняЗавдання "Методика діагностики міжособистісних вза...

            • ЗавданняПрактичне завдання "Програма комплексної діагности...

          • Тема Загальні уявлення про психодіагностику як науку

          • Тема Класифікація методів психологічної діагностик...

          • Тема Основні закономірності психічного розвитку в ...

          • Тема Розвиток сенсорно-перцептивної сфери дітей та...

          • Тема . Особливості розвитку та діагностики пам’яті...

          • Тема Діагностика особливостей мислення і розумови...

          • Модульний контроль І

          • Тема Вікові особливості уяви у дітей та методи діа...

          • Тема Діагностика особливостей уваги у дітей дошкі...

          • Тема 9. Діагностика розвитку мови, мовлення у дітей

          • Тема 10. Методики діагностики основних показників ...

          • Тема 11. Діагностика міжособистісних взаємин дітей

          • Тема 12. Методи діагностики адаптації до ЗДО

          • Тема 13. Методи діагностики психологічної готовнос...

          • Модульний контроль ІІ

          • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

          • Неформальна/інформальна освіта

          • Підсумковий контроль

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологічна діагнос ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. ПДД дошк віку
  5. Асинхронна організація дистанційного навчання
  6. Завдання "Рекомендації для батьків / педагогів з р...

Завдання "Рекомендації для батьків / педагогів з розвитку уяви у дітей"

Умови завершення

Максимальна кількість балів: 3

3 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки та презентовано на практичному занятті 

2 - чітко сформульовано рекомендації у формі пам'ятки, але не презентовано на практичному занятті 

0 - завдання не виконано 

Підготуйте  рекомендації для батьків / педагогів з розвитку уяви у дітей в вигляді  пам'ятки (брошури, інфографіки) на одну із тем: 

 1. Розвиток уяви в дошкільному дитинстві.

 2. Уява в молодшому та середньому дошкільному віці.

 3. Уява старшого дошкільника.

 4. Уява молодшого школяра.

Завантажте в Moodle.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток