Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

          • Мистецтво (образотворче, музичне) з методикою навч...

          • Перші дні дитини в школі

          • Анатомія,фізіологія,шкільна гігієна

          • Вступ до педагогічної професії (початкова освіта)

          • Дидактика початкової освіти

          • Дитяча література з методикою літературного читання

          • ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛА...

          • Курсова робота з фахових методик спеціальності 013

          • Методика викладання інтегрованого курсу "Я дослідж...

          • Методика викладання української мови й розвитку мо...

          • Методика викладання фізкультурної галузі

          • Психологія (заг, дит, пед))

            • Психологія (загальна, дитяча, педагогічна)

            • Асинхронна організація дистанційного навчання

              • ФайлПлан-інструкція до вивчення Психології (загальної,...

              • ЗавданняЗавдання до теми Будова, принципи й методи сучасно...

              • ЗавданняЗавдання до теми Особистість

              • ЗавданняЗавдання до теми "Увага"

              • ЗавданняЗавдання "Прийоми роботи над собою, які можуть спр...

              • ЗавданняЗавдання "Рекомендації по створенню сприятливого п...

              • ЗавданняЗавдання "Вправи для розвитку пам’яті у дітей дошк...

              • ЗавданняЗавдання 2 до теми "Емоції та почуття"

              • ЗавданняЗавдання до теми "Здібності"

              • ЗавданняЗавдання «Моделювання виступу педагога (вихователя...

              • ЗавданняРозв’язання психологічних задач

              • ЗавданняЗавдання з Психологічної готовності

              • ЗавданняЗавдання «Професійні здібності педагога»

            • Розділ І. Вступ до психології. Тема "Предмет психо...

            • Тема "Будова, принципи й методи сучасної психології"

            • Тема: Особистість

            • Тема "Загальне поняття про діяльність"

            • Тема "Увага"

            • Тема "Вольова діяльність людини"

            • Тема "Спілкування"

            • Тема Поняття малої соціальної групи у психології

            • Модульний контроль І (3 семестр)

            • Розділ 2. Пізнавальні психічні процеси. Тема "Відч...

            • Тема "Сприймання"

            • Тема "Пам'ять"

            • Тема "Мислення"

            • Тема "Уява"

            • Розділ 3. Емоційно-вольова сфера та індивідуально-...

            • Тема "Темперамент"

            • Тема "Характер"

            • Тема "Здібності"

            • Модульний контроль ІІ

            • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

            • Неформальна/інформальна освіта ІІІ семестр

            • Підсумковий контроль (ІІІ семестр)

            • Розділ 4. Науково-теоретичні засади дитячої та пед...

            • Тема "Педагогічна психологія як наука"

            • Розділ 5. Закономірності психічного розвитку у дит...

            • Тема Психологія дітей дошкільного віку

            • Особливості розвитку дітей 6-ти та 7-ми років

            • Модульний контроль І (IV семестр)

            • Тема: Психологічна готовність дитини до систематич...

            • Тема: Психологія молодшого школяра

            • Розділ VI. Психологія педагога та педагогічного сп...

            • Тема Психологічна характеристика особистості педагога

            • Життєстійкість педагога в умовах криз

            • Тема Психологічні особливості педагогічного спілку...

            • Модульний контроль ІІ (IV семестр)

            • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

            • Неформальна/інформальна освіта ІV семестр

            • Підсумковий контроль

            • Оглядові лекції з Психології (загальної, дитячої, ...

            • Тренувальний для спеціальності Дошкільна освіта

            • Тренувальний для спеціальності Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологія (загальна ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Початкова освіта
  5. Психологія (заг, дит, пед))
  6. Асинхронна організація дистанційного навчання
  7. Розв’язання психологічних задач

Розв’язання психологічних задач

Умови завершення

Підготуйте відповіді на запитання психологічних задач. Завантажте в Moodle.

Задача 1.

Відомо, що ігри дошкільників за змістом, структурою та організацією поступово змінюються. Однак, помічено, що деякі діти старшого дошкільного віку, нещодавно вступивши до дитячого садка, грають дещо примітивно, чим молодші за віком діти, які почали відвідувати дитячий садок набагато раніше.

Запитання. Чим можна пояснити таке явище? Аргументуйте свою відповідь.

Задача 2.

 Студентка педагогічного коледжу виконувала курсову роботу на тему: “Формування самостійності у дітей дошкільного віку”. Вона помітила, що у старшій групі будо багато дітей, які, збираючись на прогулянку, забували в якій послідовності потрібно вдягати речі. Їх батьки і вихователі вважали, що ці діти або ліниві, або неуважні. При цьому дорослі зазвичай квапили дітей, які збиралися на прогулянку. Тоді студентка запропонувала наступне: вона намалювала кожну річ і на великому аркуші розклала малюнки в певній послідовності. Ситуація з одяганням дітей різко змінилась у кращу сторону.

Запитання. Чому малюнки дали позитивний результат? Аргументуйте свою відповідь.

Задача 3.

Потенціал активності, можливості людини зберігати її стабільність у більшості визначається роботою глибинних відділів мозку. Ця структура закладається ще у внутрішньоутробному періоді. Але дозрівання продовжується і після народження. Треба мати на увазі велику чутливість цих відділів мозку до інтоксикації, стресів, до емоційних переживань, надмірних психічних навантажень тощо.

Запитання. Як вплине слабкість енергетичного забезпечення на учбову діяльність дитини?

Задача 4.

Через слухняність дитина оволодіває власною поведінкою; оволодіння діями розвиває слухняність.

Запитання. Прокоментуйте це судження.

Задача 5.

Деякі батьки вважають, якщо активна дитина чомусь навчилася, то і вимоги до неї мають бути як до дорослого. Інші вважають, що дитина є дитиною: ось виросте, тоді і можна вимагати від неї.

Запитання. Проаналізуйте наведені думки батьків.


Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток