Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

          • Мистецтво (образотворче, музичне) з методикою навч...

          • Перші дні дитини в школі

          • Анатомія,фізіологія,шкільна гігієна

          • Вступ до педагогічної професії (початкова освіта)

          • Дидактика початкової освіти

          • Дитяча література з методикою літературного читання

          • ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛА...

          • Курсова робота з фахових методик спеціальності 013

          • Методика викладання інтегрованого курсу "Я дослідж...

          • Методика викладання української мови й розвитку мо...

          • Методика викладання фізкультурної галузі

          • Психологія (заг, дит, пед))

            • Психологія (загальна, дитяча, педагогічна)

            • Асинхронна організація дистанційного навчання

            • Розділ І. Вступ до психології. Тема "Предмет психо...

            • Тема "Будова, принципи й методи сучасної психології"

            • Тема: Особистість

            • Тема "Загальне поняття про діяльність"

            • Тема "Увага"

            • Тема "Вольова діяльність людини"

            • Тема "Спілкування"

            • Тема Поняття малої соціальної групи у психології

            • Модульний контроль І (3 семестр)

            • Розділ 2. Пізнавальні психічні процеси. Тема "Відч...

            • Тема "Сприймання"

            • Тема "Пам'ять"

            • Тема "Мислення"

            • Тема "Уява"

            • Розділ 3. Емоційно-вольова сфера та індивідуально-...

            • Тема "Темперамент"

            • Тема "Характер"

            • Тема "Здібності"

            • Модульний контроль ІІ

            • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

            • Неформальна/інформальна освіта ІІІ семестр

            • Підсумковий контроль (ІІІ семестр)

            • Розділ 4. Науково-теоретичні засади дитячої та пед...

            • Тема "Педагогічна психологія як наука"

            • Розділ 5. Закономірності психічного розвитку у дит...

            • Тема Психологія дітей дошкільного віку

            • Особливості розвитку дітей 6-ти та 7-ми років

            • Модульний контроль І (IV семестр)

            • Тема: Психологічна готовність дитини до систематич...

            • Тема: Психологія молодшого школяра

              • ФайлЛекція "Психологія молодшого школяра"

              • ФайлПрезентація до лекції Психологія молодшого школяра

              • URL (веб-посилання)Padlet Психологія молодшого школяра

              • URL (веб-посилання)Особливості розвитку молодших школярів

              • ФайлІнструкція до практичного заняття Психологія молод...

              • ЗавданняРозв’язання психологічних задач

            • Розділ VI. Психологія педагога та педагогічного сп...

            • Тема Психологічна характеристика особистості педагога

            • Життєстійкість педагога в умовах криз

            • Тема Психологічні особливості педагогічного спілку...

            • Модульний контроль ІІ (IV семестр)

            • Індивідуальне навчально-дослідне завдання з дисцип...

            • Неформальна/інформальна освіта ІV семестр

            • Підсумковий контроль

            • Оглядові лекції з Психології (загальної, дитячої, ...

            • Тренувальний для спеціальності Дошкільна освіта

            • Тренувальний для спеціальності Початкова освіта

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Психологія (загальна ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Початкова освіта
  5. Психологія (заг, дит, пед))
  6. Тема: Психологія молодшого школяра
  7. Розв’язання психологічних задач

Розв’язання психологічних задач

Умови завершення

Розв'яжіть психологічні задачі та завантажте в Moodle.

Задача 1. Молоде подружжя так представили свого сина Івана вчительці першого класу: “Ось наш хлопчик. Він дуже здібний, веселий. Він вміє співати, танцювати, знає багато віршів”. Така рекомендація насторожила досвідченого педагога, і не випадково. На перших же заняттях Іван не проявив успіхів у навчанні, хоча і старався. Хлопчик засумував і став проситися додому. Надалі до школи він став ходити без бажання. Запитання. Чому Іван не проявив своїх здібностей у навчанні? Як повинні були вчинити вчитель та батьки? 

Задача 2. У молодших класах вчителька доручила школярам з низьким рівнем навчальнх досягнень допомагати іншим – з таким же рівнем навчальних досягнень. В результаті підвищилася їхня успішність. Запитання. За рахунок чого підвищувалася успішність таких школярів? 

Задача 3. Івану 8 років. Йому важко зосередити увагу на складному, незрозумілому матеріалі. Запитання. Як ви вважаєте, у чому причина? Як повинен вирішити це питання вчитель? 

Задача 4. Віктор, учень 2 класу, говорить: “У мене ця Задача не виходить – я постараюся, тоді вийде”. А Микола каже: “Я отримав “двійку” за диктант, я ні на що не здатний”. Запитання. У чому полягає різниця особливостей самооцінки Віктора та Миколи в їхніх власних невдачах? 

Задача 5. У молодших школярів досить хороша пам’ять. Багато хто без особливих зусиль заучують навчальні тексти механічно. Але будучи в середніх класах, коли матеріал стає складнішим і великим за обсягом, вони починають відчувати труднощі. Запитання. Як попередити можливі труднощі у навчанні учнів в середніх класах? Які прийоми на уроках може застосовувати вчитель для розвитку пам’яті? 

Задача 6. Сформулюйте рекомендації вчителю, враховуючи вікові особливості молодших школярів, закінчивши речення. 1. На уроках у початковій школі потрібно часто змінювати завдання та вправи, тому що ... 2. Одним з провідних принципів навчання молодших школярів є принцип наочності, що пояснюється ... 3. Запам’ятовування у молодших школярів переважає механічне, тому вчителю слід ... 4. У початковій школі авторитет має вчитель, це можна використовувати для ... 5. Для школяра дуже значущим є оцінка вчителя, яка повинна бути обґрунтованою, справедливою, тобто ... 

Задача 7. Сергій був досить розвиненим хлопчиком. До моменту вступу до школи він міг читати, знав багато віршів. Незважаючи на те, що Сергій пішов до школи з великою радістю, з перших днів навчання він став порушувати шкільну дисципліну: крутився на уроках, не слухав пояснень вчителя. Поки домашні завдання викликали у нього якийсь інтерес і новизну, він хоча і недостатньо акуратно, але їх виконував. Як тільки Сергій почав відчувати труднощі у навчанні, подолання яких потребувало систематичних занять, вольових зусиль, хлопчик став отримувати погані оцінки. Запитання. Що послужило причиною неуспіхів Сергійка у школі? Як допомогти хлопчикові добре вчитися? 

Задача 8. Євген (6 років) був активним, допитливим хлопчиком. У дитячому садку він швидко засвоював зміст занять, полюбляв читати, був дуже товариським, але в той же час неуважним і непосидючим. У першому класі на уроці він часто відволікався, не слухав пояснень вчителя і відповідей товаришів, тому часто отримував зауваження, на що реагував ображаючись. Запитання. Які якості особистості не були сформовані у Євгена? Як допомогти хлопчикові вчитися? 

Задача 9. Миколка (6 років) – неорганізований хлопчик. Він недбало одягнений і взагалі неохайний. Незграбний в рухах, повільний, часто порушує правила. До зауважень вчителя ставиться байдуже. Запитання. На Вашу думку, яке місце в класі (статус) займе Миколка та які будуть його успіхи у навчанні і чому? Як можна йому допомогти? 

Задача 10. Тетянка в дитячому садку вважалася розумною дівчинкою, батьки з гордістю показували всі її малюнки. Вона рано навчилася читати і писати. Але у школі все стало не так. Її не хвалять, часто отримує погані оцінки. Запитання. Назвіть причини змін у ставленні до Тетяни в школі. Що можна порадити батькам Тетянки?

Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток