Практичне завдання
Обрати одного з авторів сучасної дитячої літератури постмодерного періоду та визначити один твір, придатний для роботи з дітьми дошкільного віку. На основі обраного тексту потрібно підготувати міні-розробку заняття обсягом 0,5–1 сторінки. У роботі слід зазначити вікову групу, визначити мету заняття з урахуванням мовленнєвого, емоційного та пізнавального розвитку дітей, подати короткий аналіз твору з акцентом на художні особливості, мовну гру, ритміку, образність. Далі необхідно описати хід заняття у логічній послідовності: мотиваційний вступ, перше слухання тексту, уточнення змісту через запитання, організація мовленнєвої чи творчої діяльності дітей (інсценізація, добір рим, малювання, створення рухливої гри чи звукового супроводу), а також підсумкове узагальнення. Завершити роботу слід формулюванням очікуваних результатів, які відображають розвиток мовлення, емоційного сприймання та творчості дошкільників, а також коротким позначенням інтонаційних особливостей виразного читання тексту.