Section outline
-
Мета курсу: формування професійної компетентності педагогів ЗДО та ЗЗСО для здійснення освітньої діяльності на основі нових підходів, пов’язаних із запровадженням інклюзії у дошкільну освіту та узгоджених з методологічними положеннями щодо впровадження
інклюзивного навчання у загальний освітній процес України
-
Законодавча база, література, посилання на сайти, методичні посібники, практичні розробки
-
-
1. Познайомитися з досвідом впровадження інклюзивної освіти в різних країнах світу.
2. Підготувати повідомлення (країна на вибір студента) та презентувати цей досвід - 4 б.
3. Обгрунтувати, що на вашу думку ми можемо реалізувати для відбудови країни? - 1 б.
-
-
1. Розробити методичні рекомендації для вихователів «Умови та засоби ефективного розвитку, навчання та виховання осіб з вадами слуху в умовах інклюзивної освіти» - 3 б.
2. Дібрати корекційно-розвивальні вправи для розвитку слуху дітей дошкільного віку 2 б.
-
-
Дібрати корекційно-розвивальні вправи для профілактики порушення зору у дітей дошкільного віку - 3 б.
-
-
Підготувати повідомлення «Ліворукість та особливості мовленнєвого розвитку дитини» - 2 б.
Дібрати корекційно-розвивальні вправи для розвитку мовлення у дітей, та розвитку дрібної моторики - 3 б.
-
-
1. Підготувати інформацію для педагогів «Врахування особливостей порушень моторної сфери у навчальному процесі» 2 б.
2. Розробити рекомендації для педагогів щодо ефективної організації навчальної діяльності дітей з порушенням опорно-рухового апарату та моторного розвитку - 3 б.
3. Дібрати корекційно-розвивальні вправи для профілактики порушення опорно-рухового апарату та моторного розвитку дітей дошкільного віку - 3 б.