Індивідуальне завдання

Завдання на вибір

1 варіант

Отримання сертифікату про проходження он-лайн курсів на освітній платформі Ed-era (https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/about.)

 Критерії оцінювання ІДЗ (мах – 20 балів):

В залежності від наданого  відсотку прогресу за курс виставляються відповідні бали:

98-100% - 20 балів

96-97% - 19 балів

94-95% - 18 балів

92-93% - 17 балів

90-91% - 16 балів

88-89% - 15 балів

86-87% - 14 балів

84-85% - 13 балів

82-83% - 12 балів

80-81% - 11 балів

78-79% - 10 балів

76-77% - 9 балів

74-75% - 8 балів

72-73% - 7 балів

70-71% - 6 балів

68-69% - 5 балів

66-67% - 4 бали

64-65% - 3 бали

62-63% - 2 бали

60-61% - 1 бал

Менше 60% - 0 балів, практична частина не зараховується

2 варіант

Прочитати книгу Мері Шіді Курсінки «Виховання надзвичайної дитини»

https://chitaka.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/Vikhovannia-nadzvichainoyi-diti-Mieri-Shidi-Kursinka.txt

1)            Підготувати нотатну довідку за кожною частиною книги, виявити своє ставлення до наведених порад та прикладів

2) Дати відповіді на такі запитання:

- Які проблеми у вихованні піднімає автор? Яких дітей автор називає надзвичайними?

- Які поради автора можуть знадобитися у вашій майбутній професійній діяльності (і як майбутнім батькам)?

- Який приклад найдзвичайної поведінки найбільше вразив?

- Які приклади, що підтверджують надзвичайну поведінку ви можете навести із власних спостережень? (брати, сестри, племінники, незнайомі)

Критерії оцінювання:

-                Повнота змісту першоджерела у нотатній довідці

-                Наявність власного ставлення до порад та прикладів

-                Ґрунтовність відповідей на поставлені запитання