Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

          • Мистецтво (образотворче, музичне) з методикою навч...

          • Перші дні дитини в школі

          • Анатомія,фізіологія,шкільна гігієна

          • Вступ до педагогічної професії (початкова освіта)

          • Дидактика початкової освіти

            • General

            • Допоміжні матеріали

            • Розділ 1

            • Розділ 2

            • Підсумковий контроль

              • AssignmentІндивідуальне завдання

              • FileТеоретичні запитання до екзамену

              • FileПрактичні завдання до екзамену

          • Дитяча література з методикою літературного читання

          • ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛА...

          • Курсова робота з фахових методик спеціальності 013

          • Методика викладання інтегрованого курсу "Я дослідж...

          • Методика викладання української мови й розвитку мо...

          • Методика викладання фізкультурної галузі

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Дидактика початкової ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Початкова освіта
  5. Дидактика початкової освіти
  6. Підсумковий контроль
  7. Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання

Completion requirements

Завдання на вибір

Увага! Студенти, які з різних причин не відвідують заняття (навчаються за індивідуальним графіком тощо) або пропустили більше ніж 50% занять виконуються обидва завдання!

1 варіант

Отримання сертифікату про проходження он-лайн курсів на освітній платформі Ed-era (https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/about.)

 Критерії оцінювання ІДЗ (мах – 20 балів):

В залежності від наданого  відсотку прогресу за курс виставляються відповідні бали:

98-100% - 20 балів

96-97% - 19 балів

94-95% - 18 балів

92-93% - 17 балів

90-91% - 16 балів

88-89% - 15 балів

86-87% - 14 балів

84-85% - 13 балів

82-83% - 12 балів

80-81% - 11 балів

78-79% - 10 балів

76-77% - 9 балів

74-75% - 8 балів

72-73% - 7 балів

70-71% - 6 балів

68-69% - 5 балів

66-67% - 4 бали

64-65% - 3 бали

62-63% - 2 бали

60-61% - 1 бал

Менше 60% - 0 балів, практична частина не зараховується

2 варіант

Прочитати книгу: Тоні Ваґнер і Тед Дінтерсміт "МИСТЕЦТВО НАВЧАТИ" (розміщено нижче)

1)            Підготувати нотатну довідку за кожною частиною книги, виявити своє ставлення до наведених порад та прикладів

2) Дати відповіді на такі запитання:

- Яку альтернативну систему освіти пропонують автори?

- Які поради автора можуть знадобитися у вашій майбутній професійній діяльності (і як майбутнім батькам)?

Критерії оцінювання:

-                Повнота змісту першоджерела у нотатній довідці

-                Наявність власного ставлення до порад та прикладів

-                Ґрунтовність відповідей на поставлені запитання

  • Мистецтво навчати.pdf Мистецтво навчати.pdf
    3 October 2024, 4:44 PM
Data retention summary
Get the mobile app