Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька)

          • Логістика та транспортне обслуговування в туризмі

          • Туризм в умовах війни: інклюзивний, соціальний та ...

          • Друга іноземна мова (німецька)

          • Безбар'єрний туризм

          • Архітектурні та художні стилі

          • Безбар’єрний туризм: обслуговування подорожуючих з...

          • Етикет ресторанної справи

          • Логістика в туризмі

          • Професійна риторика

          • Психологія ефективних продаж

          • Успішний бізнес: відкриття туристичної фірми

            • General

            • ТЕМА 1. ВІДКРИТТЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ.

            • ТЕМА 2. БІЗНЕС ПЛАН ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ.

            • ТЕМА 3. ПІДБІР ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНУ КОМПАНІЮ. П...

            • ТЕМА 4. Обов'язки менеджера по туризму.

            • ТЕМА 5. Обов'язки директора туристичної компанії. ...

            • ТЕМА 6. Засоби просування туристичної фірми і тури...

            • ТЕМА 7. Франчайзинг

            • ТЕМА 8.Робота з запереченнями - одна з найважливі...

              • FileЛекція. Заперечення. Відпрацювання заперечень.

              • URLРОБОТА З ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ

              • AssignmentПрактичне завдання по відпрацюванню заперечень.

            • ТЕМА 9. Правила телефонних переговорів - запорука ...

            • ТЕМА 10. Конфліктні клієнти. Етапи відпрацювання к...

            • ТЕМА 11. Екскурсійна діяльність - невід'ємна части...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Успішний бізнес: від ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Успішний бізнес: відкриття туристичної фірми
  6. ТЕМА 8.Робота з запереченнями - одна з найважливі...
  7. Практичне завдання по відпрацюванню заперечень.

Практичне завдання по відпрацюванню заперечень.

Completion requirements
Opened: Thursday, 7 March 2024, 12:00 AM
Due: Wednesday, 20 March 2024, 12:00 AM

розбитись на групи по 2 особи.

1 ос - турист, який заперечує

2 ос - менеджер, який відпрацьовує заперечення

скласти діалог і продемонструвати перед групою.

Data retention summary
Get the mobile app