Завдання 2

Тема Формування просторових  уявлень. 

Ознайомитися з  змістом лекцій Формування  уявлень про простір  в молодшій групі,середній та старшій.

1.    Скласти порівняльну таблицю програмових завдань з формування просторових уявлень в кожній віковій групі. Порівняйте дві Програми: 

 1.1 програма  Українське дошкілля ( оновлене видання 2022 року) та  дитина в дошкільні роки

1.2.  програма Дитина в дошкільні роки

за такою таблицею:

                      Програма

       «Дитина в дошкільні роки»

       Програма 

            "Українське дошкілля "       

Молодший дошкільний вік

Формувати уявлення про просторові відношення (із-за, із-під, ред, між, через, певний проміжок, посеред) та просторові напрямки від себе (вперед (поперед назад (позаду), праворуч, ліворуч, угорі (згори), унизу (знизу)). Учити розрізняти ліву і праву руку, лівий та правий бік тіла.


 

Середній дошкільний вік

Учити орієнтуватися в груповій кімнаті, рухатися в заданому напрямку, визначати положення предмета відносно себе. Учити орієнтуватися на площині стола, суша паперу.

Навчити означати словом положення того чи іншого предмета відносно себе (попереду — стіл, позаду — шафа, праворуч — вікно, ліворуч..., зверху, знизу, далеко..., близько...).

старша група


 



  





Виготовити с схему – маршрут пересування в межах групової кімнати або майданчика ігрової ділянки та словесний опис.

2.     Дібрати повсякденні  4 навчальні ситуації, які можна використати з дітьми дошкільного віку з метою формування  просторових уявлень для дітей .

3.     Скласти варіант завдання для графічного диктанту.  (  опис показати  Ваш  результат предмету який  буде накреслено за результатом Вашого завдання)