Завдання 2
Тема Формування просторових уявлень.
Ознайомитися з змістом лекцій Формування уявлень про простір в молодшій групі,середній та старшій.
1. Скласти порівняльну таблицю програмових завдань з формування просторових уявлень в кожній віковій групі. Порівняйте дві Програми:
1.1 програма Українське дошкілля ( оновлене видання 2022 року) та дитина в дошкільні роки
1.2. програма Дитина в дошкільні роки
за такою таблицею:
Програма «Дитина в дошкільні роки» | Програма "Українське дошкілля " | ||
Молодший дошкільний вік | |||
Формувати уявлення про просторові відношення (із-за, із-під, ред, між, через, певний проміжок, посеред) та просторові напрямки від себе (вперед (поперед назад (позаду), праворуч, ліворуч, угорі (згори), унизу (знизу)). Учити розрізняти ліву і праву руку, лівий та правий бік тіла. |
| ||
Середній дошкільний вік | |||
Учити орієнтуватися в груповій кімнаті, рухатися в заданому напрямку, визначати положення предмета відносно себе. Учити орієнтуватися на площині стола, суша паперу. Навчити означати словом положення того чи іншого предмета відносно себе (попереду — стіл, позаду — шафа, праворуч — вікно, ліворуч..., зверху, знизу, далеко..., близько...). старша група |
Виготовити с схему – маршрут пересування в межах групової кімнати або майданчика ігрової ділянки та словесний опис.
2. Дібрати повсякденні 4 навчальні ситуації, які можна використати з дітьми дошкільного віку з метою формування просторових уявлень для дітей .
3. Скласти варіант завдання для графічного диктанту. ( опис показати Ваш результат предмету який буде накреслено за результатом Вашого завдання)