Завдання 8. 5балів
Виконати вправи та показати на демонстраційному матеріалі в дистанційному форматі ЗУУМ.
Проведення вправ можливе і в очному форматі з використанням обладнання коледжу
Розглянемо зразки вправ з використанням просторових і плоских фігур.
● поставте перед собою кулю, куб, брусок, циліндр і конус. Скільки всього фігур? Назвіть їх зліва направо, справа наліво.
● побудуйте дві башти так, щоб кожна складалася з бруска (або циліндра) і конуса. Скільки фігур використали для цієї будови?
● поставте конус на папір і обведіть олівцем його основу. Яку фігуру дістали на папері?
● покажіть вершину конуса, куба. Скільки в куба вершин угорі? внизу?
● візьміть трикутник. Покажіть його сторони і вершини. Скільки він має сторін? вершин?
● покладіть брусок на два кубики, а на брусок поставте два конуси. Скільки маєте фігур?
● чим відрізняється круг від трикутника? трикутник від квадрата?
● чим відрізняється куб від бруска? куб від кулі?
● чим відрізняється поверхня куба від поверхні циліндра?
● скільки кутів має одна грань куба?
● форму якої фігури має поштова листівка? Чому її не можна назвати квадратом? Покажіть у бруску ту грань, яка є квадратом, прямокутником;
● з даних фігур виберіть окремо прямокутники і квадрати. Яких фігур більше, менше, на скільки?
● з даних дерев'яних фігур виберіть і розкладіть окремо конуси, бруски, циліндри і кулі. Яких фігур найбільше? найменше? По скільки фігур кожного виду (у межах п'яти)?
● з даних фігур виберіть окремо трикутники, квадрати і прямокутники. Скільки фігур кожного виду (у межах першої половини десятка)? Які з цих фігур помічаєте у конуса? бруска? куба?
● форму якої фігури має стіна нашої кімнати? Вся кімната?
● розкладіть рядком кружечки, а всередину кожного кружечка помістіть трикутник. Скільки всього фігур розмістили (у межах першої половини десятка)?
● яка фігура не має вершин? кутів?
● маємо круги і конуси. Поставте на кожний круг конус. Яких фігур більше? На скільки?
● з дерев'яних квадратів і трикутників скласти будиночок.
Ці вправи і завдання не обов'язково виконувати у поданій тут послідовності. їх треба урізноманітнювати, повторювати і ускладнювати.