Завдання 8. 5балів

 Виконати вправи та показати на демонстраційному матеріалі в дистанційному форматі ЗУУМ.

Проведення вправ можливе і в очному форматі з використанням обладнання коледжу

Розглянемо зразки вправ з використанням просторових і плоских фігур.

●        поставте  перед собою  кулю, куб,   брусок,   циліндр  і конус. Скільки всього фігур? Назвіть їх зліва направо, справа наліво.

●        побудуйте  дві   башти  так,  щоб  кожна  складалася   з   бруска (або циліндра) і конуса. Скільки фігур використали для цієї будови?

●        поставте конус на папір і обведіть олівцем його основу. Яку фігуру дістали на папері?

●        покажіть   вершину   конуса,   куба.    Скільки   в   куба   вершин угорі? внизу?

●        візьміть трикутник. Покажіть його сторони і вершини. Скільки він має сторін? вершин?

●        покладіть брусок на два кубики, а на брусок поставте два конуси. Скільки маєте фігур?

●        чим відрізняється круг від трикутника? трикутник від квадрата?

●        чим відрізняється куб від бруска? куб від кулі?

●        чим відрізняється поверхня куба від поверхні циліндра?

●        скільки кутів має одна грань куба? 

●        форму якої фігури має поштова листівка? Чому її не можна назвати квадратом? Покажіть у бруску ту грань, яка є квадратом, прямокутником;

●        з даних фігур  виберіть   окремо   прямокутники і квадрати. Яких фігур більше, менше, на скільки?

●        з даних дерев'яних фігур виберіть і розкладіть окремо конуси, бруски, циліндри і кулі.  Яких фігур найбільше?  найменше?  По скільки фігур кожного виду (у межах п'яти)?

●        з даних фігур виберіть окремо трикутники, квадрати і прямокутники.  Скільки   фігур   кожного   виду   (у   межах   першої   половини десятка)? Які з цих фігур помічаєте у конуса? бруска? куба?

●        форму якої фігури має стіна нашої кімнати?  Вся кімната?

●        розкладіть рядком кружечки, а всередину кожного кружечка помістіть трикутник. Скільки всього фігур розмістили (у межах першої половини десятка)?

●        яка фігура не має вершин? кутів?

●        маємо круги  і конуси.  Поставте  на кожний круг конус. Яких фігур більше? На скільки?

●        з дерев'яних квадратів і трикутників скласти будиночок.

        Ці вправи і завдання не обов'язково виконувати у поданій тут послідовності. їх треба урізноманітнювати, повторювати і ускладнювати.