Завдання 10. Наявність матеріалів до практичних питань.

До практичних питань іспиту мають бути складені плани-конспекти, виготовлені дидактичні матеріали до демонстрації  прийомів з ФЕМУ.

План-конспект заняття – спеціально підготований документ (з визначеною структурою та змістом), що засобом ефективного проведення заняття.

У плані-конспекті чітко виокремлюються: вікова група,тема,  навчальна мета, розвивальна мета, виховна мета, тип заняття, обладнання (або дидактичні засоби),  стислий опис кожного елемента уроку з уточненням видів діяльності вихователя  і дітей, проблемні питання для закріплення навчального матеріалу,


Критерії оцінювання.

 Отримаєте 10 балів за умови виконання  завдань з 27 питань;                                                                                       5 - балів за умови виконання   демонстраційних матеріалів для завдань та дотримання вимог до їх                використання в роботі з дітьми з ФЕМУ.                                                                                                                              

Практичні питання:

1.        Скласти план –конспект заняття за змістом ( арифметична задача, геометричні фігури, час) в старшій групі.

2.        Скласти план-конспект заняття за змістом (цифра 5, вимірювання, час) в групі 5 року життя.

3.    Складіть текст до графічного диктанту для формування орієнтування в зошиті. Презентуйте зображення по тексту.

4.        Скласти план –конспект заняття  за змістом (арифметична задача, геометричні фігури, час) в старшій групі.

5.        Скласти план-конспект заняття за змістом (число і цифра 9; вимірювання, простір) в старшій групі.

6.        Продемонструвати прийоми навчання вимірюванню сипучих речовин.

7.        Продемонструвати прийоми навчання складу числа з двох менших.

8.        Продемонструвати проведення  дидактичної гри „Де мої сусіди”.

9.        Продемонструвати проведення дидактичної гри „Чарівний мішечок”.

10.    Продемонструвати прийоми порівняння множин.

11.    Скласти варіанти прийомів  ознайомлення дітей із задачами.

12.    Скласти  4 приклади різних типів задач.

13.    Продемонструвати приоми порівняння чисел „3” і „4”.

14.    Продемонструвати прийоми ознайомлення з новою геометричною фігурою в середній групі.

15.    Продемонструвати проведення дидактичної гри „Буває – не буває”.

16.    Продемонструвати прийоми порівняння геометричних фігур між собою.

17.    Продемонструвати  прийоми ознайомлення з цифрою „7”.

18.    Продемонструвати прийоми утворення числа „4”.

19.    Замалювати схеми або продемонструвати варіанти завдань  викладання фігур з паличок Кюізенера для дітей 6-го року життя.

20.    Показати прийоми навчання вимірювання умовною міркою.

21.    Продемонструвати проведення дидактичної гри „Куди підеш і що знайдеш”.

22.    Скласти запитання до дітей під час закріплення структури задачі.

23.    Продемонструвати проведення дидактичної гри „Знайди свій будиночок”.

24.    Продемонструвати прийоми порівняння предметів за висотою.

25.    Продемонструвати прийоми порівняння предметів за довжиною.

26.    Продемонструвати  прийоми навчання лічби дітей 5-го року життя.

27.    Продемонструвати викладання фігур в грі „Танграм”