Завдання 7 10 балів
Скласти конспект дидактичної гри в старшій групі
У старшому дошкільному віці можна використовувати ігри та вправи з наступним змістом:
1. Ознайомлення з різновидами геометричних фігур;
2. Оволодіння послідовними видами обстеження форми предметів із застосуванням системи геометричних зразків (знайди такий самий візерунок, знайди за описом, хто більше побачить, у кого яка ж іграшка, знайди на дотик);
3. Аналітичне сприйняття складної форми та відтворення її з елементів («Ми складаємо петрушку», «Майстер з молотком», «Виклади і кольорової мозаїки», «Придумай сам» та ін..);
4. Розвиваючі ігри: «Фабрика», «Обручі», «Дерево» та ін.
Дидактична задача. Формувати уміння, поділяти складну форму предмета на ряд однорідних елементів заданої форми, розташованих V різних просторових відношеннях.
Гра передбачає чотири варіанта зростаючої складності, коли діти підводяться до більш високого рівня зорового аналізу складної форми:
1. викласти зображення за повним зразком;
2. викласти зображення за повним зразком з попереднім добором необхідної кількості однорідних фігур;
3. викласти зображення за контурним зразком без попереднього побору фігур;
4. викласти зображення за контурним зразком з попереднім донором необхідної кількості фігур.