Завдання 7 10 балів

Скласти конспект дидактичної гри в старшій  групі 

У старшому дошкільному віці можна використовувати ігри та вправи з наступним змістом:

1.     Ознайомлення з різновидами геометричних фігур;

2.     Оволодіння послідовними видами обстеження форми предметів із застосуванням системи геометричних зразків (знайди такий самий візерунок, знайди за описом, хто більше побачить, у кого яка ж іграшка, знайди на дотик);

3.     Аналітичне сприйняття складної форми та відтворення її з елементів («Ми складаємо петрушку», «Майстер з молотком», «Виклади і кольорової мозаїки», «Придумай сам» та ін..);

4.     Розвиваючі ігри: «Фабрика», «Обручі», «Дерево» та ін.


Дидактична задача. Формувати уміння, поділяти складну форму предмета на ряд однорідних елементів заданої форми, розташованих V різних просторових відношеннях.

Гра передбачає чотири варіанта зростаючої складності, коли діти підводяться до більш високого рівня зорового аналізу складної форми:

1.     викласти зображення за повним зразком;

2.     викласти зображення за повним зразком з попереднім добором необхідної кількості однорідних фігур;

3.     викласти зображення за контурним зразком без попереднього побору фігур;

4.     викласти зображення за контурним зразком з попереднім донором необхідної кількості фігур.