Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Дизайн друкованого видання

          • Інфографіка

          • Інформаційна культура

          • Комп’ютерна графіка_061

          • Корпоративна реклама та PR

          • Основи технічної естетики та дизайну видання

          • Поетика журналістського твору

          • Поліграфічне виробництво

          • Правозахисна журналістика

          • Практикум із сценарної майстерності

          • Режисура та архітектоніка видання

          • Телевізійний практикум

            • General

            • Загальне

            • Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...

              • AssignmentПрактичне 1 Спіч як вияв індивідуальних якостей жу...

              • FileДовідка: Спіч і як його підготувати

              • AssignmentПрактичне 2. Завдання 2

              • QuizТест до теми 1

              • URLЗапис і редагування з/к

              • URLЛекція. Запис і редагування аудіофайлів (титри)

              • AssignmentПрактичне 3. Завдання 3 (тема 2)

              • URLЯк записати з/к в домашніх умовах

              • QuizТест до теми 2

            • Змістовий модуль 2. Етапи виробництва на телебаченні

            • Індивідуальне практичне завдання та самостійна робота

            • Підсумковий контроль

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Телевізійний практик ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Телевізійний практикум
  6. Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...
  7. Практичне 1 Спіч як вияв індивідуальних якостей жу...

Практичне 1 Спіч як вияв індивідуальних якостей журналіста в телевізійній творчості. Завдання 1

Completion requirements

Підготувати і записати на відео Спіч про себе.

Хронометраж - 1 хв. Формат подачі (класичний, гумористичний, епатажний, містичний тощо) - за вибором здобувача

Структура (орієнтовна). 1. Хто я, де я, звідки я? 2. Що люблю робити (чи не люблю), хобі, захоплення, досягнення тощо). 3. Чому я тут (у коледжі), чому на цій спеціальності? 3. По завершенню навчання я працюватиму .... (чи вже працюю), я планую...

Будьте оригінальними і щирими!. Успіху!

При асинхронному навчанні - приєднуємо лінки (файли з лінком) через ваш особистий Гугл-диск

Порада-технологія підготовки: продумати зміст спіча, написати його, вичитати текст вголос, за необхідності відредагувати, обрати відповідний образ до змісту тексту, потренуватися перед дзеркалом у повному "образі та стилі", підготувати місце зйомки і виставити камеру засобу для зйомки, зробити дихальну гімнастику, записати спіч на камер

Data retention summary
Get the mobile app