Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • FolderКорисні матеріали

      • PageКорисні посилання

      • ForumНовини сайту

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

      • PageВідео-консультування

    • My courses

    • Courses

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

          • Дизайн друкованого видання

          • Інфографіка

          • Інформаційна культура

          • Комп’ютерна графіка_061

          • Корпоративна реклама та PR

          • Основи технічної естетики та дизайну видання

          • Поетика журналістського твору

          • Поліграфічне виробництво

          • Правозахисна журналістика

          • Практикум із сценарної майстерності

          • Режисура та архітектоніка видання

          • Телевізійний практикум

            • General

            • Загальне

            • Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...

              • AssignmentПрактичне 1 Спіч як вияв індивідуальних якостей жу...

              • FileДовідка: Спіч і як його підготувати

              • AssignmentПрактичне 2. Завдання 2

              • QuizТест до теми 1

              • URLЗапис і редагування з/к

              • URLЛекція. Запис і редагування аудіофайлів (титри)

              • AssignmentПрактичне 3. Завдання 3 (тема 2)

              • URLЯк записати з/к в домашніх умовах

              • QuizТест до теми 2

            • Змістовий модуль 2. Етапи виробництва на телебаченні

            • Індивідуальне практичне завдання та самостійна робота

            • Підсумковий контроль

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

        • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in

Телевізійний практик ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти
  4. Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти...
  5. Телевізійний практикум
  6. Змістовий модуль 1. Телебачення як концепт аудіові...
  7. Практичне 3. Завдання 3 (тема 2)

Практичне 3. Завдання 3 (тема 2)

Completion requirements

Перегляньте кілька новинних випусків (будь-яких мовників) та проаналізуйте сюжети, які в них реалізовані. 

Напишіть свій текст до якоїсь новини, яка вас зацікавила, намагаючись зберегти структуру тексту (зав'язка-лід, розвиток дій, кульмінація, розв'язка). Плануємо записувати його у студії офлайн.

За форс-мажорних обставин та для студентів з асинхронним навчання, виконайте завдання в інший спосіб.

Запишіть свій текст як аудіофайл, дотримуючись порад щодо його начитування (з лекції), або ж

Ознайомтеся із теоретичним матеріалом посібника (Тема 2. Звуковий портрет журналіста)

Data retention summary
Get the mobile app