Робота з обдарованими дітьми
Мета курсу: формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх педагогів із проблеми обдарованості дошкільників та молодших школярів на основі диференціації і різнорівневого підходу при організації навчання і виховання дітей.
Предмет вивчення: технологія роботи з обдарованими дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в закладах дошкільної та початкової освіти, форми і методи організації роботи з обдарованими дітьми.
Основні завдання:- ознайомлення
студентів із проблемою обдарованості, станом її вирішення в Україні;
- сприяння процесу оволодіння студентами
основами знань про природу обдарованості дитини, види і типи обдарувань дитини
дошкільного та молодшого шкільного віку;
- розуміння основних закономірностей й умов сприятливого психолого-педагогічного
розвитку обдарованих дітей, вироблення вмінь застосовувати різноманітні
стратегії, методи, прийоми для розвитку здібностей дитини;
- формування
умінь і навичок діагностики здібностей, творчого потенціалу, сфери розвитку
обдарованості дитини;
- формування
педагогічно-професійної компетенції педагога з проєктування розвивального
середовища, планування, організації, координування розвивальної діяльності з
обдарованими дітьми в умовах закладу освіти та в сім’ї; з
психолого-педагогічного консультування батьків обдарованих дітей щодо розвитку
дитячих обдарувань у дошкільному та у молодшому шкільному віці.