Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Зворотний зв'язок

Зворотний зв'язок

  • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ТекаКорисні матеріали

      • СторінкаКорисні посилання

      • ФорумНовини сайту

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

      • СторінкаВідео-консультування

    • Мої курси

    • Курси

      • Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...

        • Дошкільна освіта

        • Початкова освіта

          • Мистецтво (образотворче, музичне) з методикою навч...

          • Перші дні дитини в школі

          • Анатомія,фізіологія,шкільна гігієна

          • Вступ до педагогічної професії (початкова освіта)

          • Дидактика початкової освіти

            • Загальне

            • Допоміжні матеріали

            • Розділ 1

            • Розділ 2

            • Підсумковий контроль

              • ЗавданняІндивідуальне завдання

              • ФайлТеоретичні запитання до екзамену

              • ФайлПрактичні завдання до екзамену

          • Дитяча література з методикою літературного читання

          • ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛА...

          • Курсова робота з фахових методик спеціальності 013

          • Методика викладання інтегрованого курсу "Я дослідж...

          • Методика викладання української мови й розвитку мо...

          • Методика викладання фізкультурної галузі

        • Соціальна педагогіка

        • Соціальна робота

        • Соціальна робота з вразливими групами населення

        • Практикум з розвитку волонтерства та соціальної зг...

        • Соціальна робота з постраждалими внаслідок воєнних...

        • Основи медіації в соціальній роботі

        • Соціальна психологія (Іванова)

        • Вступ СП

        • Вступ до спеціальності (Масюк О. П.)

        • лінгводидактика

        • Етика та деонтологія соціальної роботи

        • Історія соціальної роботи

        • Методичний практикум з іноземної мови

      • Циклова комісія природничих дисциплін та туризму

      • Циклова комісія видавничої справи та редагування

      • Циклова комісія іноземних мов

      • Циклова комісія економічних дисциплін та менеджменту

      • Циклова комісія математичних дисциплін та програмн...

      • Циклова комісія суспільних дисциплін та права

      • Циклова комісія фізичного виховання та здоров’я лю...

      • Циклова комісія філологічних дисциплін

      • Перелік дисциплін вільного вибору здобувача освіти

      • Підготовчі курси

      • Паспорт ОПП

      • Кваліфікаційні іспити 2024

      • Студрада ЕПФК

      • АРХІВ

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вхід

Дидактика початкової ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Циклова комісія соціальної роботи та педагогічних ...
  4. Початкова освіта
  5. Дидактика початкової освіти
  6. Підсумковий контроль
  7. Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання

Умови завершення

Завдання на вибір

Увага! Студенти, які з різних причин не відвідують заняття (навчаються за індивідуальним графіком тощо) або пропустили більше ніж 50% занять виконуються обидва завдання!

1 варіант

Отримання сертифікату про проходження он-лайн курсів на освітній платформі Ed-era (https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/about.)

 Критерії оцінювання ІДЗ (мах – 20 балів):

В залежності від наданого  відсотку прогресу за курс виставляються відповідні бали:

98-100% - 20 балів

96-97% - 19 балів

94-95% - 18 балів

92-93% - 17 балів

90-91% - 16 балів

88-89% - 15 балів

86-87% - 14 балів

84-85% - 13 балів

82-83% - 12 балів

80-81% - 11 балів

78-79% - 10 балів

76-77% - 9 балів

74-75% - 8 балів

72-73% - 7 балів

70-71% - 6 балів

68-69% - 5 балів

66-67% - 4 бали

64-65% - 3 бали

62-63% - 2 бали

60-61% - 1 бал

Менше 60% - 0 балів, практична частина не зараховується

2 варіант

Прочитати книгу: Тоні Ваґнер і Тед Дінтерсміт "МИСТЕЦТВО НАВЧАТИ" (розміщено нижче)

1)            Підготувати нотатну довідку за кожною частиною книги, виявити своє ставлення до наведених порад та прикладів

2) Дати відповіді на такі запитання:

- Яку альтернативну систему освіти пропонують автори?

- Які поради автора можуть знадобитися у вашій майбутній професійній діяльності (і як майбутнім батькам)?

Критерії оцінювання:

-                Повнота змісту першоджерела у нотатній довідці

-                Наявність власного ставлення до порад та прикладів

-                Ґрунтовність відповідей на поставлені запитання

  • Мистецтво навчати.pdf Мистецтво навчати.pdf
    3 жовтня 2024, 16:44 PM
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток