Section outline
-
Психологічні аспекти клієнтоорієнтованого продажу. Метод «Сократа». Прийоми привертання уваги і створення початкового інтересу. Принципи емпатичних взаємодії з клієнтом.. Вивчення і аналіз конкурентного середовища. Правила надання клієнтам інформації про конкурентів. Прийоми психологічного управління ситуацією (володіння інформацією, контроль над ситуацією, компетентність). Складання чітких формулювань, що дозволяють притягнути увагу потенційного покупця. Роль спілкування в сучасній діловій взаємодії: основні тенденції. Чинники, сприяючі встановленню хгарного контакту з клієнтом. Поведінка, що створює сприятливе / несприятливе враження. Техніка встановлення довірчих стосунків з новим клієнтом. Ефект "першого враження", значення невербальної поведінки в створенні "першого враження". Техніка спостереження за поведінкою партнера : невербальні сигнали в переговорному процесі. Самопрезентація і саморозкриття як умови ефективного спілкування. Методи привертання уваги і створення первинного інтересу. Питання для привертання уваги і збудження інтересу. Техніка малої розмови (цитування партнера; позитивні констатації; інформування; цікава розповідь). Управління простором в процесі переговорів, фізична і психологічна дистанція, використання зон спілкування. Характеристики "впливової" і "невпливової" мови. Чинники ефективної передачі інформації. Комунікативні бар'єри. Типові помилки малої розмови.
Завдання: Технологія продажів від туроператора ANEX TOUR https://www.youtube.com/watch?v=2FI6zFrDazI-
Завдання: Технологія продажів від туроператора ANEX TOUR https://www.youtube.com/watch?v=2FI6zFrDazI
проглянути відеоуроки.
Скласти основні помилки у продажах, прікрипити відповідь в мудл
-