Section outline

  • Словесні сигнали і невербальні ознаки, що говорять про те, що покупець готовий до завершення операції. Стимулювання клієнта на ухвалення рішення. Уточнення сумнівів, резюмування переваг, пробне завершення операції. Основні методи завершення операції: пряма пропозиція, згода по наростаючій, вибір без вибору, створення поспіху, останнє заперечення, момент настав, план співпраці, метод Франкліна. Аналіз і підведення підсумків операції. Створення лояльного клієнта. Умови залучення покупця в ухвалення рішення про операцію. Способи завершення операції. Робота над підвищенням ефективності роботи підприємства (установи, організації). Основні категорії, по яких проводиться аналіз статистичних показників продажів: об'єм продажів, об'єм продажів в годину, кількість показників (чеків) в годину, кількість проданих товарів в годину, коефіцієнт конверсії, середній чек, число товарів в покупці, середня вартість товару (послуг), відсоток продажів в кредит, відсоток продажів спеціальних товарів(послуг), відсоток повернень